Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Email werkt niet

18-07-2022 21:30

Beste,
Zoals in het verleden ook al eens het geval was, krijg ik nu ook weer steeds melding over mijn email adres.
Het zou niet bestaan of de E box zou vol zijn enz maar dat is niet het geval.
Het Email adres werkt perfect ik denk zoals in het verleden dat het een storing op mijn serie is.
graag even checken.
groet Mathias

20-07-2022 08:42

Ik heb het even voor je uitgezocht, en wij hebben een melding binnen gekregen dat jij graag deze e-mails niet meer wilt ontvangen. Daarom heb jij die melding ontvangen. Ik heb je voor nu van de lijst gehaald, dus je zou weer e-mails van ons moeten ontvangen.

Je hebt dus (misschien per ongeluk) aangeven dat onze mails spam zijn of dat je ze niet wilt ontvangen. Daarom kreeg je deze melding.

20-07-2022 16:29

Beste,
heb even alle lijsten gecontroleerd maar mijn serie komt niet voor op de blokkade lijst en spam lijsten van
de email boxen. tot nu toe heb ik nog niets ontvangen van mailtjes, groet Mathias

21-07-2022 08:53

Misschien dat je de instelling van je profiel weer aan moet zetten (dit kan via rechtsboven, bewerken en dan meldingen wijzigen. Het zou iig weer moeten werken.

21-07-2022 09:04

ik heb de email wel al 10x aangezet hier op mijn profiel, maar het mag niet baten.
ik kan ook mijn email adres niet wijzigen omdat ik geen code ontvang.
mss kan jij het omzetten naar ********
groet Mathias

21-07-2022 09:09

ik pas het e-mailadres voor je aan, zou je ook hierboven je e-mailadres eruit willen halen? Dus door het aan te passen. Anders kan je nogal wat spam verwachten etc. :-)

21-07-2022 09:29

oke

21-07-2022 10:49

nogmaals, ik zou je emailadres uit de reacties van hierboven halen. En mooi dat het werkt :-)

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.