Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Filteren op Netwerk/Aanbieder

15-03-2022 08:33

Is het mogelijk om series te filteren op de netwerk waar deze te zien is? Hierbij zou het helemaal mooi zijn om deze filter over je eigen mijnseries (nogtekijken) lijst te kunnen leggen.

Ik merk dat ik in het groeiende landschap van aanbieders steeds vaker series mis bij een aanbieder die op mijn lijst staan. Door de vele aanbieders laat ik mijn abbo's doorgaans niet automatisch doorlopen maar wissel regelmatig tussen aanbieders en kijk daar de series die nog op mijn lijstje staan. Zo heb ik vorige week HBO afgesloten en kwam daar al een aantal oudere series tegen die nog op mijn lijst staan of ik weer opnieuw ga kijken. Volgens mij is nu de enige optie om handmatig mijn lijst op te zoeken bij de aanbieder. Maar het zou dus mooi zijn om middels een snelle filter mijn lijst te doorzoeken om te kijken of er series behorend bij dit netwerk in mijn lijst staan.

15-03-2022 09:20

Op dit moment is het niet mogelijk om in te bouwen. MijnSerie krijgt deze data namelijk binnen via een externe leverancier en dit hebben we dus niet zelf. Wel wil ik gaan kijken of ik dit wel kan krijgen en zodra MijnSerie deze data heeft, zal dit zeker een optie gaan worden. Maar tot die tijd is het helaas niet mogelijk.

15-03-2022 10:22

Bedankt voor de snelle reactie. Als het niet kan dan kan het niet :)

Mocht het in de toekomst wel mogelijk worden denk ik dat met het steeds breder wordende speelveld van aanbieders het een mooie toevoeging zal zijn. Misschien ooit ;)

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.