Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Ghost Adventures update?

19-08-2021 12:23

Zouden jullie Ghost Adventures misschien een update kunnen geven? Nu krijg ik wekelijks de melding dat er op vrijdag 2 afleveringen worden uitgezonden. Eén van seizoen 21 en één van 22. Dat komt omdat dit op TMDB fout stond. Daar staat het nu wel goed.
Op Trakt nog niet helemaal. Daar staat de eerste aflevering van 22 ook nog als de laatste aflevering van 21. Ik weet niet precies waar jullie een en ander vandaan halen. Ik hoop van TMDB, want dan is het in een keer goed ;-)

19-08-2021 13:37

Quote
BlackBiker - 19-08-2021 12:23
Zouden jullie Ghost Adventures misschien een update kunnen geven? Nu krijg ik wekelijks de melding dat er op vrijdag 2 afleveringen worden uitgezonden. Eén van seizoen 21 en één van 22. Dat komt omdat dit op TMDB fout stond. Daar staat het nu wel goed.
Op Trakt nog niet helemaal. Daar staat de eerste aflevering van 22 ook nog als de laatste aflevering van 21. Ik weet niet precies waar jullie een en ander vandaan halen. Ik hoop van TMDB, want dan is het in een keer goed ;-)


Ik heb het programma een update gegeven en vanaf nu wordt het nog alleen via TMDb geupdate.

19-08-2021 13:39

Helemaal goed! Bedank weer, Mandy!
TMDB lijkt inderdaad kwalitatief wat beter. En bovendien kunnen we daar dingen zelf aanpassen.

19-08-2021 13:45

Quote
BlackBiker - 19-08-2021 13:39
Helemaal goed! Bedank weer, Mandy!
TMDB lijkt inderdaad kwalitatief wat beter. En bovendien kunnen we daar dingen zelf aanpassen.


Klopt idd, soms gaat het nog wel eens fout, maar veel minder dan bv TVDb, want die maakten er echt af en toe een puinhoop van.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.