Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Meldingen voor Series uitgezonden in Nederland

17-05-2021 10:40

Ik weet niet of deze mogelijkheid er is, dus daarom dit bericht.

Ik wil graag weten wanneer er weer een aflevering/nieuw seizoen begint van mijn favoriete serie, maar ik heb er niks aan als dat een aflevering of seizoen betreft op een amerikaanse zender. Het gaat mij er juist om wanneer de serie weer in Nederland op televisie te zien is.

Bijvoorbeeld Grey's Anatomy. De vierde afleveringen was alweer uitgezonden voordat ik erachter kwam dat Net5 weer deze serie uitzond. Dus zou geweldig zijn om daar van te voren een melding van te krijgen of iig achteraf zodat ik nog kan terug kijken via "gemist" binnen een week na uitzending.

Maar ik krijg alleen meldingen van de nieuwe afleveringen op een of andere amerikaanse zender en geen meldingen van nieuwe afleveringen op de Nederlandse zender Net5.

Ik kan geen amerikaanse zenders kijken (al helemaal niet met ondertiteling) Dus hoe zit dit nu? Is dit mogelijk? of helemaal niet mogelijk? Want dat was wel mijn doel van mij aanmelden hier.

17-05-2021 11:47

Het is niet mogelijk om meldingen te krijgen van wanneer de series hier in Nederland worden uitgezonden. Dit heeft te maken met dat de Nederlandse zenders ons deze datums niet willen geven. Hierdoor beschikken wij niet over deze datums.

Wel plaatsen wel nieuwsberichten als series worden uitgezonden, dus die zou je in de gaten kunnen houden.

17-05-2021 14:14

Quote
Lange - 17-05-2021 11:47
Het is niet mogelijk om meldingen te krijgen van wanneer de series hier in Nederland worden uitgezonden. Dit heeft te maken met dat de Nederlandse zenders ons deze datums niet willen geven. Hierdoor beschikken wij niet over deze datums.

Wel plaatsen wel nieuwsberichten als series worden uitgezonden, dus die zou je in de gaten kunnen houden.


Bedankt voor je reactie, dat is duidelijk (wel heel jammer dat ze het daar wel willen aangeven, maar hier niet)

Die nieuwsberichten krijg je die alleen op de website of ook als nieuwsbrief?

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.