Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Feedback premium account / kosten premium account

01-03-2021 08:21

Ben nu al een kwartiertje bezig met het proberen te achterhalen wat de kosten zijn van een premium account. Lijkt me best prettig om het gratis om te zetten naar de premium versie, maar wil wel graag van tevoren weten waar ik qua kosten aan toe ben. En wekt het nu niet direct vertrouwen als dat nergens te achterhalen valt.

Ik heb het dan over de eerste logische plek, bij de omschrijving van het premium account waar het bij mijn mening toch wel thuis hoort, binnen de fora, maar ook de zoeksleutel binnen de website levert niets op.

Dus hierbij mijn feedback en hopelijk een antwoord op mijn vraag: wat zijn de kosten voor een premium account?

01-03-2021 08:27

Quote
Geesje - 01-03-2021 08:21
Ben nu al een kwartiertje bezig met het proberen te achterhalen wat de kosten zijn van een premium account. Lijkt me best prettig om het gratis om te zetten naar de premium versie, maar wil wel graag van tevoren weten waar ik qua kosten aan toe ben. En wekt het nu niet direct vertrouwen als dat nergens te achterhalen valt.

Ik heb het dan over de eerste logische plek, bij de omschrijving van het premium account waar het bij mijn mening toch wel thuis hoort, binnen de fora, maar ook de zoeksleutel binnen de website levert niets op.

Dus hierbij mijn feedback en hopelijk een antwoord op mijn vraag: wat zijn de kosten voor een premium account?


Goedemorgen Geesje,

Helemaal onderop zie je het kopje help als je daar op drukt vind je alle informatie die je zoekt. Onderop in het midden staat alles wat je wilt weten over een premiumaccount.
Hier vind je de Help-pagina en hier vind je de kosten van een premiumaccount.

Mocht je nog meer vragen hebben, stel ze gerust, we helpen graag.

Met vriendelijke seriegroet,
Mandy

01-03-2021 12:12

Dank voor de reactie. De 'Help' pagina is nu niet de meest logische plek die ik zou raadplegen. Ik zie deze optie toch eerder als ik problemen met de website heb. Maar goed, ik heb het advies opgevolgd en was de eerstvolgende logische stap in het vakje 'Account' de optie 'Premium account' aan te klikken. Daarmee komt men op de informatiepagina van het Premium account (met het ontbreken van de gewenste informatie over de kosten). Vervolgens maar weer terug naar de 'Help' pagina, om daar in een apart kader 'Premium account' de gewenste info aan te treffen.

Een kader dat alleen met scrollen bereikbaar is en waarbij het niet logisch is om er verder naar te zoeken als in het begin al een optie in het kader 'Account' aanwezig is. Dus... mijns inziens... zou dit logischer kunnen: òf in het kader 'Account' de optie Premium account doorlinken naar het kader 'Premium account' òf het kader 'Premium account' te plaatsen op de plek van 'Series', waarmee deze laatste een plekje opschuift.

Of.... jullie stellen geen prijs op het afsluiten van een premium account, want niet ieder doet zoveel moeite als ik om de boel helder te krijgen. Dan zou ik niets veranderen ;-)

Mijn dank tot zover, ik ga het even laten bezinken en wellicht het premium account regelen. Voor de rest complimenten over de website; ik maak er graag gebruik van. Ik hoop dat feedback op prijs wordt gesteld.

Met vriendelijke groet, Geesje.

04-03-2021 10:02

Hoi Geesje,

Bedankt voor de feedback.
Ik ben al een tijdje bezig met een compleet nieuwe website, als ik bezig ga met het premium account zal ik dit zeker meenemen.

Mocht je nog andere dingen hebben waar je tegenaan loopt mag je mij altijd een berichtje sturen.
In ieder geval bedankt :-)

Groet,
Jos

17-05-2021 10:44

Wil graag Geesje bijvallen dat ik het helemaal met haar eens ben.

De bereidheid om premium aan te schaffen is vele malen kleiner als niet meteen duidelijk is wat hiervan de kosten zijn. Als je moet zoeken naar hoeveel iets kost, dan ben je minder snel geneigd om het aan te schaffen. Dus maak het tarief gelijk bij het overzicht waar je gratis premium kan aanzetten gelijk beschikbaar (al is het maar via een link "klik hier voor de premiumtarieven". Ik loop daar ook vaak tegenaan.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.