Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Amazon Prime heeft nu ook 'channels'

06-11-2020 16:45

Hoi, ik lees nu al sinds twee dagen in verschillende media dat abonnee's van Amazon Prime zich nu ook via Amazon kunnen abonneren op 15 verschillende 'channels' zoals Film1 en Starzplay. Alleen op MijnSerie heb ik dit nieuwsbericht nog niet ontdekt, terwijl het toch best een interessante ontwikkeling is voor serieliefhebbers lijkt mij.

06-11-2020 18:37

Ja je kunt nu onder andere Starzplay kijken via de app. Na een gratis proefperiode, 5,- per maand.

06-11-2020 18:57

In eerste instantie leek het me wel wat om Starzplay erbij te nemen, maar 5,- per maand vind ik toch best veel. Ze hebben maar een handvol series en de meest interessante series van Starz zijn al bij andere diensten te bekijken, zoals bv. Black Sails bij Netflix. Ze bieden natuurlijk ook films aan, maar met Netflix, Amazon Prime Video, NPO Plus en Videoland heb ik al genoeg keuze. Dus ik denk dat ik er toch maar vanaf zie. Het zou wat anders zijn als zij HBO Max zouden aanbieden. Dáár heb ik nog wel een paar knaken voor over.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.