Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Marcella Updaten

16-06-2020 06:35

Beste
Bij Netflix is seizoen drie van Marcella sinds zondag jl te zien.
kunnen jullie de serie updaten met name seizoen drie.
Bedankt.....
groet Mathias

16-06-2020 09:47

Ik las in een artikel op radiotimes.com dat de releasedatum van ITV in Groot-Brittaniƫ in september van dit jaar zal zijn. Aangezien tvdb altijd de data van het oorspronkelijke netwerk gebruikt zou het zomaar kunnen zijn dat dan pas de data op Mijnserie zullen verschijnen. Eerder had ITV al zo'n constructie met de series Midsomer Murders en The Good Karma Hospital die elders (ik meen via Acorn) een eerdere release kregen.
Als ik hier iets zeg wat niet (helemaal) klopt dan moeten de mods me maar corrigeren.

16-06-2020 11:36

Quote
Arjensky - 16-06-2020 09:47
Ik las in een artikel op radiotimes.com dat de releasedatum van ITV in Groot-Brittaniƫ in september van dit jaar zal zijn. Aangezien tvdb altijd de data van het oorspronkelijke netwerk gebruikt zou het zomaar kunnen zijn dat dan pas de data op Mijnserie zullen verschijnen. Eerder had ITV al zo'n constructie met de series Midsomer Murders en The Good Karma Hospital die elders (ik meen via Acorn) een eerdere release kregen.
Als ik hier iets zeg wat niet (helemaal) klopt dan moeten de mods me maar corrigeren.


Klopt helemaal. Het is idd erg verwarrend. Ik probeer in dit bericht een beetje licht in de duisternis te brengen: https://www.mijnserie.nl/nieuws/columns/5837-netflix-en-verandering-van-seizoenen-tijden-en-afleveringen/

16-06-2020 12:54

Bedankt voor de uitleg en reactie,
Er is weer licht in de duisternis..................
groet Mathias

16-06-2020 13:08

Quote
Roeman - 16-06-2020 11:36
QuoteArjensky - 16-06-2020 09:47Ik las in een artikel op radiotimes.com dat de releasedatum van ITV in Groot-Brittaniƫ in september van dit jaar zal zijn. Aangezien tvdb altijd de data van het oorspronkelijke netwerk gebruikt zou het zomaar kunnen zijn dat dan pas de data op Mijnserie zullen verschijnen. Eerder had ITV al zo'n constructie met de series Midsomer Murders en The Good Karma Hospital die elders (ik meen via Acorn) een eerdere release kregen.
Als ik hier iets zeg wat niet (helemaal) klopt dan moeten de mods me maar corrigeren.


Klopt helemaal. Het is idd erg verwarrend. Ik probeer in dit bericht een beetje licht in de duisternis te brengen: https://www.mijnserie.nl/nieuws/columns/5837-netflix-en-verandering-van-seizoenen-tijden-en-afleveringen/


Bedankt voor de uitleg en reactie,
Er is weer licht in de duisternis..................
groet Mathias

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.