Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Reclame

17-10-2018 08:18

Ik zou best mijnserie.nl willen whitelisten, maar de ads zijn zo opdringerig dat ik die keuze niet kan maken. Ads komen over site-onderdelen heen te liggen waardoor ik afleveringen niet kan afvinken e.d. De reclames maken de website letterlijk onbruikbaar. Dit wil je toch niet?

17-10-2018 09:11

Dat willen we niet inderdaad. Ik heb net het reclame bureau gemaild dat op mobiel er soms een banner verschijnt over het menu. Of ze deze uit kunnen zetten. Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk om een premium account te nemen. Je hebt dan zowel in de app als de website geen banners meer. Ook kan je gebruik maken van de extra functionaliteiten.

22-10-2018 09:31

Oh, sorry dat was ik vergeten te melden. Ik heb dit alleen op de desktop versie. Maar bedankt voor het doorgeven, ik hoor graag wanneer er aanpassingen zijn gedaan :)!

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.