Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Koppelen met NL TV Gids

04-04-2018 10:52

Wellicht zoek ik verkeerd, maar kan de TV-gids ook op Nederland only gezet worden? Ik heb geen interesse wanneer series op ABC, NBC, etc uitgezonden worden. Ik zou graag mijn series willen koppelen aan de zenders die in NL (NPO, RTL, SBS, ETC) bij iedereen in het basispakket zitten + de series die in NL op Netflix te bekijken zijn.
En dan wil ik graag meldingen ontvangen wanneer series daar uitgezonden worden, nieuwe seizoenen. beginnen, etc. Niet op Amerikaanse zenders die we hier niet kunnen ontvangen. Ik had verwacht dat ik op een op Nederland gerichte site ook mijn series kon koppelen aan een NL Tv-Gids...

04-04-2018 11:41

Dit is helaas niet mogelijk. Dit heeft te maken dat de Nederlandse zenders ons deze informatie niet willen geven. Daarom kunnen we niet over berichten.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.