Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Tijdstip wanneer je iets gezien hebt aanpassen....

12-07-2017 16:48

Vorig jaar heb ik hier een account aangemaakt en alle series die ik ooit gezien heb gemarkeerd als gezien. Als ik nu bij jaaroverzicht 2016 kijk, staat Animaniacs als meest bekeken serie, terwijl ik die 100 jaar geleden gezien heb. Waarom is er niet ergens een optie dat als ik een serie aan mijn profiel toevoeg, dat ik die dan kan markeren als gezien, maar dat ik dan een sub optie krijg van zojuist gezien of al langer geleden gezien....

13-07-2017 09:44

Bedankt voor je tip! Deze staat al wel op onze todo lijst. Echter is onze todo lijst nog al lang en functie heeft niet hele hoge prio omdat dit niet voor iedereen nodig is. Zal wel is even kijken of we het iets omhoog kunnen halen.

Groet,
Jos

13-07-2017 10:50

thanx

31-08-2017 00:31

Quote
renzoroy - 12-07-2017 16:48
Waarom is er niet ergens een optie dat als ik een serie aan mijn profiel toevoeg, dat ik die dan kan markeren als gezien, maar dat ik dan een sub optie krijg van zojuist gezien of al langer geleden gezien....


Zou een erg mooie feature zijn voor de leden met een kleine statistische fetish!

Zo is er in mijn geval afgelopen week een ontbrekend seizoen van de serie Heartbreak High toegevoegd. Die heb ik 15 jaar geleden gezien, maar staat nu bij mijn kijktijd van deze maand. Verder staan al mijn 'historische' series in mijn eerste jaar als MijnSerie-lid aangemerkt, dus het zou mooi zijn als dat met dit seizoen ook kan of dat je überhaupt kunt aangeven dat je series in het verleden hebt gezien.

17-12-2017 20:12

Beste Jos, ben je hier al eens aan toegekomen? Niet om je op te jagen natuurlijk, maar was gewoon benieuwd :)

18-12-2017 11:56

Hier heb ik nog geen tijd voor gehad, helaas.

20-12-2017 08:32

Mensen, ik heb hier even tijd voor gehad en het is nu mogelijk om dit aan te passen. Dit kan je doen bij je profiel -> afleveringen. Veel plezier ervan :)

26-01-2018 16:01

Nice! Bedankt!

Het is niet mogelijk om dit voor meerdere afleveringen tegelijkertijd te wijzigen?

26-01-2018 16:07

Nee dat is (nog) niet mogelijk.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.