Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Quiz vragen over series die ik niet meer volg.

08-05-2017 12:35

Hi,
ik heb een soort van klein probleempje.
Er staat op mijn profiel dat ik iets van 299 series in totaal heb. Prima allemaal, maar een groot deel daarvan volg ik niet meer. Daarvoor heb ik op de knop gedrukt om de serie te ontvolgen en heb ik de serie van mijn dashboard verwijderd. Ik heb deze series niet compleet verwijderd van mijn profiel, omdat je deze series anders blijft houden in je suggesties.
Maar als je dan de quiz doet, dan worden er ook vragen gesteld over de series die ik niet meer volg.
Ik volg ze niet meer, dus ik kijk ze niet meer en ben ook niet op de hoogte van nieuwe acteurs, hoeveel afleveringen de serie heeft en of de serie al is gecanceld.
Is het dan niet vreemd dat er vragen worden gesteld over die series?

Ik weet niet of dit de bedoeling is, maar veel vragen beantwoord ik dus fout.
Is hier een oplossing voor?

Groetjes Charlotte

09-05-2017 08:54

Alle series die op je profiel staan worden gebruikt in de Quiz. Dus als jij series toevoegt maar niks daarvan hebt gezien worden deze wel meegenomen in de Quiz. Ik ging net even kijken bij serie suggesties, en zie inderdaad dat je ze niet meer kan verwijderen van de suggesties lijst. Dit was voorheen wel mogelijk. Series toevoegen aan je profiel om deze niet tussen de suggesties te krijgen is natuurlijk niet te bedoeling.

Als je wilt dat ze niet in de Quiz gebruikt worden zal je dus moeten verwijderen van je profiel. Ik zal binnenkort even kijken naar de premium serie suggesties.

Groet,
Jos

09-05-2017 15:09

Oke, maar ik heb dus series waarbij ik de eerste paar afleveringen heb gezien. Ik vond die serie niet leuk, dus heb hem ontvolgd. Als ik deze serie dan verwijder van mijn profiel, komt hij weer tussen de suggesties. Dus wat dan?

Groetjes Charlotte

09-05-2017 15:16

En de afleveringen die je wel hebt gezien verdwijnen dan ook uit je tijd en gekeken lijst.

09-05-2017 15:28

ik heb ook series waarvan ik een paar afleveringen heb gezien en waarmee ik gestopt ben met kijken. Als deze vragen voorbij komen in de quiz is het een stuk lastiger, maar ga ze niet verwijderen want heb die afleveringen gewoon gezien.

09-05-2017 15:30

Dus wat is dan een mogleijke oplossing?

09-05-2017 17:19

gewoon de quiz spelen met de series die je hebt toegevoegd aan je profiel :-)

09-05-2017 18:17

Oke, maar dan krijg ik alsnog vragen over series die ik niet meer volg.

17-05-2017 23:21

Series die ik niet meer volg heb ik 100% verwijderd uit mijn profiel, maar ik heb wel series toegevoegd die ik heb en ooit nog wil gaan kijken, maar tot op heden nog niks van heb gezien en over die series krijg ik dan ook vragen in die quiz... (speel dus geen quiz meer) Kan die quiz Kan die quiz geen algoritme krijgen dat die alleen vragen stelt over series waarvan de speler afleveringen gemarkeerd heeft als gezien?

13-07-2017 00:10

hoor die krekels.... :/ ;)

13-07-2017 09:52

Staat ook nog op de lange todo lijst. Hopelijk binnenkort tijd voor om de quiz een update te geven.

02-10-2017 13:10

Is hier nog enige voortgang in te melden? Loop ook tegen hetzelfde aan. Vind de quiz superleuk maar van sommige hele oude series weet ik t antwoord ook niet..

02-10-2017 13:54

Er is een tijdje terug wel een update gedaan. Hierdoor krijg je alleen series in de quiz waarvan je afleveringen hebt gezien.

06-05-2018 20:39

Ik kan geen series kijken, omdat er aangeven woord dat ik ze eerst moet gemarkeerd als gezien, ik heb geen flouw idee hoe dat moet, kan iemand mij hier mee helpen?

Groetjes Kim van Baden

07-05-2018 09:56

MijnSerie biedt geen afleveringen van series aan zoals bijvoorbeeld Netflix of HBO. Daar is het platform niet voor ontwikkeld. Dit heeft onder andere te maken met de rechten die wij daarvoor zouden moeten hebben.

De mogelijkheden binnen MijnSerie zijn juist anders!
Zo heb je de mogelijkheid om elke aflevering die je hebt gezien af te vinken. Zo vergeet je nooit bij welke aflevering je bent gebleven. Daarnaast kun je op de hoogte gehouden worden van het laatste serienieuws in je mailbox. Maar nog beter… je kan jezelf ook abonneren op een titel zodat je al het laatste nieuws van dié favoriete serie direct in je mailbox krijgt! Natuurlijk kun je op de hoogte gehouden worden van wanneer er weer nieuwe afleveringen uitgezonden zijn van je favoriete series en nog veel meer!

Met dank aan onze vele vrijwillige recensenten bieden we een groot aanbod aan recensies aan.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.