Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Stem op karakter

21-03-2017 12:06

hi,
het valt me op dat Tom Keen (the Blacklist (redemption) bij beide series dezelfde aantal stemmen heeft. Dit is ook het geval met de marvel series, waarbij personages in de verschillende series voorkomen en dan ook hetzelfde aantal stemmen heeft. Het lijkt me zo dat dit niet klopt.
Kan dit worden veranderd?

Groetjes Charlotte

21-03-2017 15:32

Hoi Charlotte,

Dit is een design fout en om dit op te lossen moet erg veel gesleuteld worden aan de website. Het staat wel op de todo lijst maar is nogal veel werk. En zoveel tijd heb ik nog niet omdat er nog andere dingen op staan. Kan je dus niet vertellen wanneer dit wordt opgelost.

Groet,
Jos

21-03-2017 16:12

oke prima.

24-06-2017 23:32

Bij sommige series missen er zelfs personages, Zoals bij Glow staat Sam er niet eens bij, terwijl dat 1 van de hoofd personages is.

26-06-2017 10:05

Wij krijgen de informatie binnen van thetvdb. Als het personage daar niet bij staat, kunnen wij er ook niet zoveel aan doen. Misschien dat je het karakter zelf toe kan voegen?

13-07-2017 00:16

Tsja, dat kan, maar met alle respect, ik betaal niet om premium lid te zijn zodat ik zelf van alles moet toevoegen op de website.

13-07-2017 09:57

Snap ik hoor. Echter ben ik de enige die fulltime voor MijnSerie werkt, de rest zijn allemaal vrijwilligers. Ik ben zelf fulltime bezig om het platform te onderhouden. De websites en de apps. Helaas is er niet genoeg tijd om alle series met de hand bij te werken.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.