Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Afleveringen bewerken

06-12-2016 13:34

hoi,
ik heb een vraag/voorstel:
Veel afleveringen hebben geen beschrijving en deze wil ik dan soms wel eens toevoegen, maar dan kan je alleen Nederlandse beschrijvingen toevoegen. En omdat ik Engelse teksten moeilijk in goed Nederlands kan vertalen, voeg ik de Engelse tekst toe. Maar dat kan dan niet, want het moet Nederlands zijn.
Is er een mogelijkheid dat je de Engelse tekst kan toevoegen? Zodat er dan een Engelse tekst staat, want op die manier kan je toch te weten komen waar de aflevering over gaat.
Is dat mogelijk?

Groetjes Charlotte

06-12-2016 14:10

Ik ga dit op de todo lijst zetten. Maar dit is nu niet mogelijk, wel zou je het via thetvdb kunnen doen. Want die gegevens halen wij op.

06-12-2016 14:49

Dat is niet altijd mogelijk, vooral niet als een seizoen is vastgezet in thetvdb

13-07-2017 00:22

Ja dat is het nadeel met open source websites. Waarom haalt mijnserie.nl alle data van die site af? Ik snap dat je dat in het begin doet, maar waarom laten jullie thetvdb niet los zodat je zelf de controle hebt over welk content toegevoegd wordt en hoe. Dan ben je niet afhankelijk van andere sites.

13-07-2017 10:00

Dit doen we vanwege de tijd. Om zelf alle data in te voegen zou je een heel team nodig hebben om alle teksten etc te vertalen. Er is geen eens geld om 1 iemand in dienst te nemen dus dit is niet haalbaar. Vandaar dat we afhankelijk zijn van andere websites.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.