Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Het verifieren van series

01-06-2016 16:01

Wordt er eigenlijk wel geverifieerd of een series daadwerkelijk wordt ingezonden met het correcte informatie? Ik zie nu bij verschillende anime (japans) staan dat het een Amerikaanse animatie is van de zender Tokyo MX (wat overduidelijk Japans is en in Japan verschijnt). Ik zie zulke fouten vaak voorkomen bij nieuwe series die worden toegevoegd....

01-06-2016 18:08

Ik geef zelf redelijk veel nieuwe series in en standaard staat er steeds Amerika als je een nieuwe serie aan maakt.
Dat is op zich niet zo raar omdat de informatie wordt opgeladen van TVDB en daar staat er geen land van origine bij de info vermeld, enkel een zender.
Iets dat niet bestaat kan je natuurlijk niet uploaden dus moet je dat zelf manueel bij het ingeven aanpassen wat blijkbaar regelmatig vergeten wordt.

01-06-2016 21:08

Je kunt het ook aangeven bij een beheerder of zeg het op het forum

01-06-2016 21:21

Het zeggen hoeft niet aangezien we het kunnen bewerken als het is toegevoegd, maar het wordt tevens door twee personen (Eentje die het aanvraagt en een ander die het accepteert) gecheckt. Nu kan het een keer gebeuren dat het bij beide personen over het hoofd gezien wordt, maar ik heb het meerdere malen over een korte tijdspan zien gebeuren en dat vind ik persoonlijk een beetje slordig :)

02-06-2016 08:57

Hoi Thomas,

Ik ben eigenlijk de enige die het controleert. En ik ben bang dat ik het over het hoofd hebt gezien. Ben momenteel bezig met het ontwikkelen van de nieuwe app en dat is nogal anders dan het ontwikkelen van de website. Waarschijnlijk dat het daardoor afgelopen week niet helemaal goed is gegaan. Ik heb net je wijzigingen doorgevoerd en bedankt dat jij wel goed op let :)

Groet,
Jos

06-06-2016 23:35

Kun je iets inbouwen dat er een beschrijving ingevuld MOET worden, bijvoorbeeld dat je pas naar de volgende stap in het aanmaakproces kan als het veld 3 Beschrijving is ingevuld? Ik zie nog regelmatig series zonder beschrijving.

14-04-2017 23:56

@Jos: Mijn bovenstaande post / vraag staat nog steeds. Ik zie nu weer een hele reeks Spaanse series zonder beschrijving en een enkele met een Spaanstalige beschrijving. Dit geef ik nu even als voorbeeld maar ik zie het de laatste tijd steeds vaker.

18-04-2017 08:43

Het heeft er mee te maken, dat Spaanse/Engelse mensen series toe gaan voegen. Dit doen ze via de Engelse website. Het probleem is dat ze geen Nederlands kunnen en het dus niet in kunnen vullen. Het kost mij teveel tijd om het te vertalen en hoop dan ook een klein beetje dat de community mij zal helpen zodra de series online staan. Iedereen kan immers serie content bewerken. Dus vandaar dat sommige dus leeg zijn.

18-04-2017 09:22

Dank voor je duidelijke antwoord. In dat vertalen kan inderdaad best veel tijd gaan zitten, maar als het Engelse series zijn zal ik een helpende hand toesteken. Mijn kennis van het Spaans en Frans is te beperkt om hierin een rol te spelen.

29-07-2019 18:33

Toen ik de ondertitel van de nieuwe serie Pennyworth downloadde van opensubtitles.org , viel het mij op dat er al 3 ondertitels beschikbaar waren.Volgens deze (overigens uitstekende) website was er pas 1 afl. uitgezonden.
Inmiddels heb ik via een torrentsite alle 3 de afleveringen gedownload.Dit wilde ik even doorgeven.

29-07-2019 18:34

Toen ik de ondertitel van de nieuwe serie Pennyworth downloadde van opensubtitles.org , viel het mij op dat er al 3 ondertitels beschikbaar waren.Volgens deze (overigens uitstekende) website was er pas 1 afl. uitgezonden.
Inmiddels heb ik via een torrentsite alle 3 de afleveringen gedownload.Dit wilde ik even doorgeven.

29-07-2019 19:50

Op de website staat dat er drie afleveringen zijn geweest allen op 28 juli.

05-08-2019 12:08

Quote
Roeman - 29-07-2019 19:50
Op de website staat dat er drie afleveringen zijn geweest allen op 28 juli.

Nu: 05-08-2019 staat er dat aflevering 3 en 4 op 11 aug. worden uitgezonden.Terwijl ,zoals ik al aangaf, afl. 3 al heb.
Geeft niet:ik had het aanvankelijk wel goed gezien,maar de gegevens veranderen dus nogal eens.
Ik maak me er niet meer druk om...

05-08-2019 12:37

Ja, helaas gebeurd dit nog te vaak. TVDb wil nog wel eens vaak afleveringen e.d. wijzigen. Ik zal er nogmaals naar kijken en desnoods de serie een lock geve dat het niet meer kan wijzigen.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.