Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Je persoonlijke tv gids

10-05-2016 09:43

Hallo,

In de email krijg ik wekelijks mijn persoonlijke tv gids, super handig! Echter nu is de helft van de plaatjes groot en de andere helft klein. Het is een gmail adres, mocht dat nog handig zijn om te weten.

11-05-2016 19:30

Hoi Peter, komt waarschijnlijk omdat je het op je tablet bekijkt? Of omdat er een titel erg groot is. Ik moet hier nog na kijken om dit op te lossen. Als je wilt mag je wel een screenshot sturen naar [email protected] dan kan ik het sneller oplossen.

Groet,
Jos

12-05-2016 08:18

Hoi Jos,

Screenshot gestuurd. Ik kijk deze op mijn laptop in FireFox.
De email gaat zo door tot het einde van de tv gids. Links een groot plaatsje, rechts een klein plaatje.

16-05-2016 08:33

Deze week is de mail weer normaal. Ik zag trouwens dat de vorige mail werd afgebroken door gmail. Daardoor stond er een stuk van de URL, waar normaal de alleen de naam van de serie moet staan. Ik denk dat het daardoor kwam dat de plaatjes zo groot waren.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.