Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Afleveringen cijfers geven

24-12-2015 20:50

Bij deze het idee om afleveringen die je hebt gezien te beoordelen met een cijfer van 1 t/m 10. Zo kan iedereen zien wat nou de goede en wat nou de mindere afleveringen zijn van een serie

28-12-2015 10:38

bedankt voor je feedback!
Echter is het beoordelingen van afleveringen niet zn succes op internet. Hier zijn al meerdere vragen over geweest en je gaat niet elke aflevering beoordelen omdat het teveel werk is. Er is toen besloten om dit per seizoen te doen omdat het minder werk is en zo kan je wel zien welke seizoenen het beste zijn.

28-12-2015 22:06

aw oke top! Had nog een tip, is misschien wel leuk. Nu heb je al leuke feitjes over de serie, welk cijfer, leukste acteur etc. maar mij lijkt het ook leuk dat je zelf weetjes over de serie kan toevoegen. bijvoorbeeld hoe het gemaakt is en verschillende redenen voor scenes ofs

29-12-2015 08:57

Dat is zeker een leuk idee! Ik zal het op de todo lijst zetten. Het kleine probleem waar je mee zit is dat alles gecontroleerd moet worden. Daar zal ik even over na moeten denken hoe en wat. Maar leuk idee!

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.