Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Reacties

18-12-2015 11:13

Is of komt er een optie om je eigen reacties aan te passen (als je een fout maakt) of te verwijderen?

18-12-2015 13:07

Staat op mijn todo lijst. Maar nog geen tijd voor gehad. Hoop begin 2016 dit op te kunnen lossen.

28-12-2015 22:42

Ik heb mij net aangemeld. Series uitgezocht, en nu wil ik gaan kijken. Hoe doe ik dat? Zie bij de aflevering die ik aanvink alleen een reclame schermpje.

29-12-2015 18:02

Beetje apart dat afleveringen niet nauwkeurig worden bijgehouden. voorbeeld: Doctor who

29-12-2015 20:46

@Aimee1972 Hier op mijnserie.nl kan je (nog) geen series kijken. Dit komt misschien nog. Wel kun je veel andere dingen doen zoals je afleveringen afvinken (weet je precies waar je bent), leukste acteur kiezen en info over series lezen. Als fan kan je nog meer doen!

@veritas Is soms jammer, maar snap wel dat het veel werk is om alles precies bij te houden

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.