Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Ontbrekende artiesten

12-08-2012 10:01

First things First, fantastische site.
Raad hem echt bij iedereen aan die fan van serie kijken is.

Maar heb een vraagje hoe kan ik er achter komen die er nog meer in een serie speelt.
Vaak kom ik de standaard witte afbeeldingen tegen.
Ben niet te beroerd om verder te kijken en te surfen en kan zo wel de artiesten vinden die ontbreken, maar als je verder wilt zoeken dan kan je niets meer vinden.

bestaat er geen mogelijkheid om artiesten aan te melden zodat ze ook ik mijnserie.nl komen te staan, en wat is er dan voor nodig om het zo compleet mogelijk te maken.

13-08-2012 09:03

Het is op moment niet mogelijk om zelf acteurs toe te voegen. Dit ook om er voor te zorgen dat er geen gekken dingen op de website komen te staan. We halen veel informatie van andere sites zodat het onderhoud wat minder werk kost.

13-08-2012 12:16

Ben ook een beetje voorbarig geweest, al gebeurd het wel eens dat een acteur/actrice niet verwerkt is in een serie omdat hij er in speelde was het eigenlijk meer de afbeeldingen die ik bedoelde, vaak is er geen afbeelding te vinden van de acteur/actrice die dan op dat moment in de serie speelt.
Dus de acteur/actrice is dan wel beschreven en je kan dan nog wel de info vinden maar voor de rest niet een afbeelding, iets wat bij de aller grootste site's ook gebeurd en vaker dan dat je verwacht

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.