Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Bedankt.

10-08-2012 11:29

Gewoon, zoals de titel zegt,
bedankt voor het vele werk en de prachtige informatieve site.
Het mag ook wel eens gezegd worden!
8-)

10-08-2012 13:31

Helemaal mee eens!!

02-12-2012 00:32

Dit wilde ik ook eventjes kwijt, enorm bedankt maker(s) van mijnserie.nl voor deze handige website

13-12-2012 13:34

ik wilde ook al een bedankje plaatsen, maar gezien er al een topic is, zal ik niet een nieuwe aanmaken.

Ik wil de makers en iedereen die achter de schermen aan deze site werkt heel erg bedanken!! eindelijk een goede makkelijke manier om bij te houden welke serie's ik al gezien heb en welke ik nog wil zien. ook is het de ideale plek om achter nieuwe serie's te komen.
Super bedankt allemaal!!!

13-12-2012 14:12

Beetje late reactie maar super bedankt voor deze leuke reacties! Altijd leuk om te horen dat de website gewaardeerd wordt :D

09-02-2013 20:39

Ik sluit me hier helemaal bij aan (beetje laat maar beter laat dan nooit hè)!
Bovendien Judith jij ook bedankt voor het doorgeven van deze site aan mij via een ander forum ;)...

20-02-2013 15:18

Wou dat ik deze site eerder kon ... maar beter laat als nooit ben ook blij met de app !

21-02-2013 23:15

Ken deze site ook pas net, maar je hebt zoveel aan.
Super mooi! ;)

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.