Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Nieuwsredactie

05-08-2012 21:46

Wat misschien handig is om een nieuwsredactie op te zetten voor deze site, zo kan de redactie zich volledig richten op het nieuws op het gebied van series. Handig om zo wat druk voor degene die nu de site, alles in zijn eentje (bv: Lange) of tweeen moet doen. Ook kan je speciaal mensen aanwijzen voor kijkcijfers, eigenlijk zoals het nu al gebeurt bij de recensies.

Verder nog één dingetje, iets zodat gebruikers van deze site zelf afleveringen met naam kunnen toevoegen, voor het geval dit nog niet gebuerd is, dat kunnen deze mensen in de gaten houden.

Groetjes,
Alexander

06-08-2012 09:13

Hoi Alexander,

Leuk idee om een team op te zetten die zich bezig zal houden met het nieuws. Dit zou mij inderdaad veel tijd schelen waardoor ik weer nieuwe dingen kan bouwen aan de website. Echter zal er nog wel iemand het moeten controleren zodat er geen rare nieuwsberichten online komen te staan. Maar als iemand anders ze typt scheelt dit veel tijd.

Zou jij ook nieuwsberichten willen schrijven voor MijnSerie?

Groet,
Jos

06-08-2012 11:11

Ik zou best wel willen schrijven, alleen zoals je ziet, ben ik nog niet helemaal ervaren op serie gebied, zoals de meeste hier wel, maar ik wil wel zo goed mogelijk mijn best doen, om leuk nieus te plaatsten
Groetjes,

06-08-2012 19:00

Ik vind het geen slecht idee, soms kom ik elders nieuwtjes tegen, die op mijnserie.nl ook niet hadden misstaan. Misschien een maandje proberen, dan kan je bekijken hoe het bevalt, wie weet houdt je tijd over Lange, kan je ook is een serie gaan kijken ;)

07-08-2012 13:14

Heb jullie beide een email gestuurd met daarin wat informatie.

07-08-2012 15:20

Zo... Je laat er geen gras over groeien :)

Ben momenteel wel op vakantie, maar ga mijn best doen. Is het systeem verder ook helemaal compatibel met de IPad ?

07-08-2012 15:32

Kijk maar wanneer je tijd hebt ;)

Ik denk het wel maar durf het niet met zekerheid te zeggen. Try it ;)

07-08-2012 16:22

@nol
Misschien is het handig als wij elkaar email hebben, kunnen we mailen zodat er geen dubbele nieuwsberichten plaatsen en kunnen verder even kijken hoe we alles aanpakken met de nieuwsredactie?
mijn emailadres:

[email protected]

Groetjes

07-08-2012 16:49

Wel zo handig... Ik heb je inmiddels een bericht gestuurd.

09-08-2012 14:10

Gaat super zo de eerste dagen mannen :D

09-08-2012 15:37

Tnks, altijd leuk als mensen tevreden zijn :) Mensen tevreden houden is een ander verhaal, dus tips en tricks zijn ook altijd welkom...

10-08-2012 13:34

Ja heel goed gaat het. Leuk ook om al die nieuwsberichten te lezen:)

21-08-2012 23:33

En mochten bepaalde berichten je aanspreken maar missen die, of heb je juist dat je bepaalde berichten totaal onnodig vindt? Dan is het ook leuk om feedback daarover te ontvangen. Eigenlijk alle feedback is goed.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.