Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Populaire reacties / Recente reacties update

05-08-2015 14:56

Ik vind persoonlijk de nieuwe update m.b.t. de reacties die plaats heeft gevonden niet handig. Dat je kan selecteren op populaire reacties is gaaf, maar niet wanneer dit standaard al geselecteerd staat. Om het overzichtelijk te houden zou eigenlijk de recente reacties eerst getoond moeten worden.
De recente reacties geven ook een raar overzicht. Je ziet zowel de meest recente reactie als eerste aangegeven maar ook diezelfde reactie nog daaronder aangegeven als reactie op iemand anders zijn reactie, dubbel dus.

Het is wat moeilijk uit te leggen, hieronder een plaatje van wat ik bedoel :D
Zie screenshot: http://i59.tinypic.com/n6op6v.png
Als je dit zo ziet is het overzicht weg en kan je moeilijk het gesprek volgen. Hoe het eerst stond aangegeven was beter.

Je zou eigenlijk eens bij de reacties onder de recensies bij tv.com moeten kijken, zoals hun het ingesteld hebben staan is top.

05-08-2015 15:49

Thanks voor het melden. Dat was niet de bedoeling, heb net opgelost. Zo beter? :)

05-08-2015 16:00

Voor de recentere reacties is het prima zo! Ik denk dat het echter wel mooier is wanneer de recente reacties standaard getoond worden in plaats van de populaire reacties.

05-08-2015 16:10

ik wacht er nog eventjes mee wat uit het onderzoek komt. Veel mensen willen namelijk de populairste mini recensies zien. Dit wou ik op deze manier eruit laten komen.

Misschien wel een optie om het per gebruiker op te slaan. Zodat iedereen het zelf kan bepalen. Binnenkort komt er een update! :)

05-08-2015 16:15

Dat zou uiteraard helemaal top zijn!

10-08-2015 14:20

Ik wil even via deze weg laten weten dat ik de optie populaire reacties erg goed vind. Zo zie je in één oogopslag de 'mini-reviews'. Goed opgelost op deze manier!

11-08-2015 08:55

bedankt! :)

11-08-2015 09:16

Op enkele series na, zoals bijvoorbeeld Mr. Robot, is een "mini-review" te zien over de desbetreffende serie. De rest zijn normale reacties met die niets te maken hebben met een beoordeling.

13-08-2015 21:23

Nee klopt, maar bij de meeste series staan gelukkig genoeg goede reacties die als mini-review door de deur kunnen. Het gaat vooral om kort en krachtige meningen over de serie, zo dat je gauw kunt beslissen of het was is ja of nee. Bij Mr. Robot is het eigenlijk al meer een recensie, vanwege de lengte. Maar ik ben het met je eens dat er veel reacties tussen staan die naar het forum moeten. @Dubst3p

16-08-2015 15:02

Ik ben het met Dubst3p eens. Nu zie je telkens dezelfde reacties. Ik wil juist graag nieuwe reacties lezen. Wat vinden mensen van het laatste seizoen bijvoorbeeld?!

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.