Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

afbeeldingen toevoegen

13-06-2015 17:35

Hoi,
Is het mogelijk, ontbrekende afbeeldingen, (van acteurs/actrices of van de serie zelf,) om deze te kunnen uploaden. dus zelf te plaatsen als je een goeie afbeelding hebt.?
Zo nee, is het misschien een idee. ?
Het is mij opgevallen dat er bij veel series/ acteurs etc, foto's ontbreken.
Groetjes
Sproet2jes

13-06-2015 18:07

Sproet2jes, je kunt deze fotos zelf toevoegen op thetvdb.com, omdat de series daar zijn gekoppelt. Het moet dan binnen een paar uur tot enkele dagen in het systeem komen te staan, als dat niet gebeurd kan je iemand van hun vragen om het handmatig te updaten :)

13-06-2015 18:16

O okay bedankt, ga ik naar thetvdb.com
Hoop dat ik er uit kom

13-06-2015 18:23

Hoi Thomas,
Ben naar de site gegaan, maar begrijp er weinig van. ik had gehoopt dat t net zo als bij mijn eigen avatar Profielfoto zou kunnen. Hup uploaden, en een foto plaatsen van de actrice ..
;)

14-06-2015 19:43

haha nee, het is puur informatie toevoegen voor bepaalde series, maar zijn best wel streng met hun criteria. Ik weet dat MijnSerie het gebruikt voor de databases hier, maar ik ben er ook niet 100% vertrouwd mee

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.