Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

tv gids

28-05-2015 11:49

Hallo,

sinds de verandering van de website kan ik in de tv gids niet meer kijken naar wat er voorgaande dagen is uitgezonden, dit kon eerst wel. ik kan alleen nog maar zien wat er vandaag en komende dagen wordt uitgezonden.
Kijk ik hier gigantisch overheen?? of klopt het dat het verdwenen is?? zo ja vind ik dit erg jammer. ik maakte hier iedere dag gebruik van. Vind het zeer handig!! mijn lijst "afleveringen nog te kijken" is behoorlijk lang en kom hier dus niet uit wat er pas is uitgezonden.

Groetjes Stefanie

28-05-2015 12:50

Hoi Stefanie,

Het is nu inderdaad nog maar mogelijk om alleen de afleveringen te zien die gisteren zijn uitgezonden. (dat is de eerste dag)

Voor Fan's hebben we nog wel een pagina waar je per maand kan zien welke afleveringen zijn uitgezonden van de series die je volgt.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groet,
Jos

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.