Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Ascension

18-12-2014 17:58

De serie heeft wel potentie, maar ik vond het einde wel raar. Komt er uberhaupt een 2e seizoen of was het maar eenmalig?

21-12-2014 14:27

Er komt geen vervolg waarschijnlijk, het was ook een mini-serie.

21-12-2014 18:08

Dit was meer een soort van hele lange pilot aflevering. Nu gaan ze kijken of er genoeg vraag naar is. Wanneer dit niet het geval is zal de serie geen vervolg krijgen.

Ik heb het er niet warm van gekregen na de eerste aflevering. De andere 2 heb ik daarom niet gekeken.

22-12-2014 00:31

Dankje voor de informatie!

Ik vond de eerste twee afleveringen ook zwak en het laatste aflevering was ietsjes beter, maar vond het gewoon een raar einde.

28-12-2014 10:13

Ik dacht dat er 6 afleveringen waren, en naar 3 (lange aflveringen) zat ik klaar voor nog 3, blijken de aflveringen maar 3 kwartier te duren, maw, is was al klaar.
Leuke serie met veel potentie, echter zonde dat ie al gestopt is, nu maar hopen dat er een vervolg komt

28-12-2014 15:48

Ik heb er inmiddels een recensie over geschreven. Zal denk ik binnenkort geplaatst worden.

Maar ik ben er niet kapot van, zou niemand adviseren om te gaan kijken ;-)

Gezellig oud en nieuw toegewenst. Groetjes Mandy

12-01-2015 12:20

Ik heb de afleveringen toch nog maar even gekeken omdat ik wat tijd over wat. Het keek, verrassend, toch best nog wel lekker weg.
Eigenlijk ben ik best wel benieuwd hoe het verhaal verder gaat...

16-01-2015 02:59

Het verhaal werd wel wat sterker naar afloop, maar nog steeds niet flitsend.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.