Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Battlestar Galactica

15-12-2014 13:04

Op zoek naar een SF serie overweeg ik om Battlestar Galactica (2004) te gaan kijken. Zag dat ie uit 4 seizoenen bestaat. Zit er een beetje een fatsoenlijk einde aan deze serie?

15-12-2014 17:32

Ja hoor, ik vond het wel een mooi einde! Persoonlijk vond ik dit een van de betere "into space series" die ik ooit gezien heb.
Ik raad je aan om deze volgorde aan te houden, http://thunderpeel2001.blogspot.nl/2010/02/battlestar-galactica-viewing-order.html
Met dank aan dubsteb voor deze info

15-12-2014 19:58

;)

Serie heeft inderdaad een goed einde! Het is het sowieso waard om te kijken.

15-12-2014 20:45

@Hodja, dank voor je tip. Maar ik ben aan t kijken voor de eerste afleveringen die geadviseerd worden maar dat is dan mini serie 1 en 2? En als ik die niet kan vinden? Ik wil dan toch gewoon beginnen aan seizoen 1. Zou dat erg veel uitmaken?

16-12-2014 14:39

Die mini serie is het begin van het verhaal en ik raad wel aan om deze te kijken. Het is maar anderhalf uur ofzo, je zal ze vast wel ergens kunnen vinden op het internet :)

18-12-2014 08:26

Ik heb eventueel de pilots, afleveringen, webisodes etc. nog op een harde schijf staan.
Je kan mij een USB stick toesturen dat ik dit voor je op een stick kan zetten en weer terug kan sturen.

Ik kan me alleen niet herinneren of het met ondertiteling is of niet.
Nu ben ik niet thuis maar vanavond of morgen kan ik eventueel controleren of er ondertiteling aanwezig is en hoe groot alles bij elkaar is.

19-12-2014 12:33

Hieronder een overzichtje van de afleveringen, TV-movies en overige afleveringen die ik heb. Alles is compleet.

Pilot aflevering - Part 1 ( Nederlandse, Engelse, Franse & Spaanse ondertiteling )
Pilot aflevering - Part 2 ( Nederlandse, Engelse, Franse & Spaanse ondertiteling )
Seizoen 1 ( Nederlandse, Engelse, Franse & Spaanse ondertiteling )
Seizoen 2 ( Nederlandse, Engelse, Franse & Spaanse ondertiteling )
Seizoen 3 ( Nederlandse, Engelse, Franse & Spaanse ondertiteling )
Seizoen 4 ( Nederlandse, Engelse, Franse & Spaanse ondertiteling )
TV movie - Razor ( Nederlandse, Engelse, Franse & Spaanse ondertiteling )
TV movie - The Plan ( Nederlandse & Engelse ondertiteling )
Webisodes - The Resistance ( Engelse ondertiteling )
Webisodes - The Face of the Eneym ( Nederlandse & Engelse ondertiteling )

Alles is in 720p behalve de webisodes, die zijn in 420p.
Alles bij elkaar is 281 GB... Veel groter dan ik had verwacht om heel eerlijk te zijn. Het gaat in ieder geval niet op een USB stick passen...

19-12-2014 17:37

Hey Dubstep, bedankt voor je reactie. Ik heb ondertussen de mini series gevonden. Zal ik het zo doen dat als ik stagneer met het vinden van de rest ik een beroep op je kan doen...?
Dan worden die bestanden ook niet zo groot. Anders via een cloud ofzo? heb ik trouwens nog niet gedaan met grotere bestanden...

20-12-2014 22:34

Tuurlijk, roep maar als je wat nodig hebt!
We vinden wel een manier om de afleveringen te delen als je die nodig hebt. Nog geen idee hoe, maar dat vogelen we wel uit :p

28-12-2014 10:16

Een van mijn favo series, zeker de pilots waren erg goed, laatst nog eens teruggekeken ;)
Jammer dat van sommige acteurs/actrices zo weinig meer te zien is (Starbuck bijvoorbeeld)

01-01-2015 21:33

Met Katee Sackhoff (Starbuck) valt het nog wel mee. Die speelt in longmire en doet nog wel eens wat filmpjes. Ze zat laatst nog in de film Riddick. Het is niet veel maar meer dan genoeg.

James Callis (Gaius Baltar) mag wel wat belangrijkere rollen mogen krijgen in een serie of film. Vond hem toch wel 1 van de betere acteurs om naar te kijken.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.