Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

ncis new orleans

03-12-2014 12:20

Ligt het aan mij, maar ik vind deze serie een stuk minder dan ncis en ncis la.

04-12-2014 12:23

Het ligt absoluut niet aan jou. Ik heb precies hetzelfde gevoel.
Na 2 afleveringen te hebben gezien van NCIS New Orleans ben ik ermee gestopt. Het trekt me allemaal niet zo erg.

04-12-2014 14:09

Ik denk dat het het team is. Vooral de vrouw spreekt me niet aan. Het is ook veel rommeliger dan de andere.

09-12-2014 10:04

Daar kan je wel eens gelijk in hebben.
De relaties die bijvoorbeeld Sam & Callen, Kensi & Deeks, Anthony & Timothy hebben is gewoon niet te overtreffen. Elke aflevering bevat de nodige humor. Bij NCIS New Orleans heb ik niet gelachen en denk ook dat de relatie tussen acteurs / actrices minder is.

En ja, ook de leidinggevende zijn belangrijk. Zo heb je bijvoorbeeld Jethro Gibbs & Leon Vance en het duo Hette Lange & Owen Granger. Dit zijn mensen die hun rol uitstekend neerzetten. In NCIS New Orleans is dat ook stukken minder.

28-12-2014 10:20

Geef maar eens wat tijd, denk dat dit zich nog wel gaat ontwikkelen, NCIS LA, was in het begin ook nog niet fantastisch

28-12-2014 12:15

Ben bang van niet. Ik mis de teamgeest en de mensen afzonderlijk zijn me ook niet sympathiek. De baas gaat wel.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.