Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

De serie waar ik momenteel verslaafd aan ben.....

06-08-2014 00:08

Ik zit op dit moment helemaal in Hemlock Grove. Vond het eerst een beetje een rare serie, maar na een paar afleveringen gezien te hebben vind ik het erg leuk.
Ik houd er zelf altijd erg van om een serie te binge watchen. Vind het zo vervelend als ik elke week weer op een nieuwe aflevering moet wachten!
Als ik een heel seizoen achter elkaar kan kijken dan zit ik helemaal in een serie en dat vind ik veel leuker.

Aan welke serie zijn jullie op dit moment helemaal verslaafd?

06-08-2014 20:30

Heel plotseling aan Downton Abbey. 4 seizoenen in anderhalve week gekeken incl. de kerst specials =). Heb nog een half uurtje te gaan en dan is het helaas wachten op seizoen 5. Super serie!

08-08-2014 22:13

Heb laatst achter elkaar alle afleveringen vanaf seizoen 4 van Grey's Anatomy gezien...was zeer intens....

08-08-2014 22:16

verschillende series zoals orange is the new black,grey;s atonamie,once upon a time,scandanavische series,dowton abbey met name voor maggie smit geweldige actrice,

09-08-2014 10:10

Ik heb zelf zojuist alle beschikbare afleveringen gezien van de serie reality serie Duck Dynasty in minder dan 7 dagen.
Geweldige serie en lekker gelachen.

15-08-2014 09:31

Fargo nog 3 afleveringen te gaan. En Grimm op tv seizoen 1 gezien en nu achter elkaar de rest aan het kijken.

23-08-2014 17:13

Zo! Een paar seizoenen kijken in een week! Dat vind ik knap. 3 afleveringen op een dag kijken is toch echt wel mijn maximum. Dat jullie geen vierkante ogen krijgen;)
Ik heb er weer een nieuwe verslaving bij: Sons of anarchy.
Tot nu toe erg goed en de hoofdrolspeler Charlie Hunnam is erg leuk om naar te kijken:p

08-10-2014 16:11

Outlander! Ben nu ook aan de boeken begonnen.

10-10-2014 14:31

Ik ben op dit moment verslaafd aan Prison Break en American Horror Story, ik binge-watch ook vaak op netflix :)

03-12-2014 11:06

Outlander, Homeland en Revenge. Die laatste ben ik aan het inhalen. Inmiddels twee seizoenen gezien.

15-12-2014 20:13

Ik volg heel wat series die nog bezig zijn, daarom kijk ik zo ook allemaal door elkaar:
- Big Bang theory
- Homeland
- The walking dead
- Ray Donovan
- The musketteers
- Vikings
- Suits
- Game of Thrones
- Lillyhammer
- White collar
- orange is the new black
- house of cards

omdat dit nog niet genoeg is staat op mijn lijstje om binnenkort coma te kijken:

- the Wire
- Band of Brothers
- Psych
- 24
- Sons of Anarchy
- blacklist

15-12-2014 20:47

ik heb net in record tijd me door alle afleveringen van Grimm gewerkt. Was al 2 keer begonnen aan de serie maar kon niet boeien, nu opeens helemaal leuk!
Ben nu bezig met Star Trek Voyager. Ondertussen in seizoen 2 beland...heerlijk!

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.