Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Continuum (spoileralert S3)

02-06-2014 19:47

Let op bevat spoiler seizoen 3, scroll ff door voor mijn vraag....












Ik begon vandaag aan aflevering 9 van seizoen 3 en opeens is Betty dood? In het begin zie je een korte samenvatting wat is gebeurd en daar wordt ze doodgeschoten op straat...maar ik heb dit niet voorbij zien komen? Iemand die hier iets vanaf weet? Wanneer is dat gebeurd..? Ik snap er helemaal niets van...

03-06-2014 21:02

In aflevering 8 word aan het einde inderdaad Betty doodgeschoten. Het gebeurde nadat Kiera, Carlos & Betty wat gingen drinken en zij in haar eentje haar 'bron' ging opzoeken.
Hier werd zowel de bron als zij doodgeschoten op straat.

03-06-2014 21:13

Thx, dan heb ik waarschijnlijk hem toch uitgezet voor het einde van de aflevering. Was nl paar dagen nogal ziek. Ik zal m opnieuw bekijken.

03-06-2014 21:14

Thx, dan heb ik waarschijnlijk hem toch uitgezet voor het einde van de aflevering. Was nl paar dagen nogal ziek. Ik zal m opnieuw bekijken.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.