Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Nashville

01-06-2014 13:38

Hoe kan het zo zijn dat er bij sommige afleveringen geen ondertitels beschikbaar zijn.

02-06-2014 16:51

Je moet denk ik maar net mensen hebben die die serie willen vertalen...

02-06-2014 20:06

Nashville is ook beschikbaar op Netflix en daar zijn bij alle afleveringen Nederlandse ondertitels.

04-06-2014 18:16

dank je wel

07-06-2014 21:54

Nashville op netflix? Misschien moet ik me toch maar eens in dat netflix gaan verdiepen.
Durf het bijna niet te zeggen maar ik weet niet precies wat het nou is laat staan hoe het werkt.

09-06-2014 22:17

Netflix kun je kijken op bijvoorbeeld een Smart TV van Samsung of gewoon op je laptop (www.netflix.nl), zolang je er maar internet op hebt. Je kunt een abonnement nemen en dat kost tegenwoordig volgens mij 9 euro per maand. Je kunt het met meerdere personen delen. Ikzelf deel het met een paar familieleden (een maximum van 5 personen), maakt niet uit waar in Nederland ze wonen, en splitten de prijs. Netflix kan dan op 2 schermen tegelijk geopend zijn. Hartstikke handig, want Netflix heeft een steeds groter aanbod aan films en series. Loop ver achter met Nashville en die serie vond ik altijd lastig te vinden qua downloads maar op netflix heb je het ook gewoon met Nederlandse ondertiteling, ideaal dus.

10-06-2014 12:01

Het gerucht gaat toch dat Netflix iets te maken heeft met een soort hetze tegen illegaal downloaden in Nederland. Zelfs Bierdopje was de ...je weet wel...en die hadden alleen ondertitels...

15-10-2014 09:06

FYI : Ned NF abo + mediahint add in browser = toegang USA NF - aanbod te over - ook Eng subtitles - only on PC

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.