Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Agents of Shield

12-04-2014 15:30

Graag jullie mening over Agents of Shield. Met een gemiddelde van 7.4 doen ze het niet heel geweldig. Maar zijn jullie 'vóór' de serie of er 'tegen' en waarom?

Ik zelf vind het niks. Ik heb slechts vier afleveringen gekeken maar het had duidelijk een te groot "Marvel gehalte" aan over de top Amerikaanse actie met een zwakke verhaallijn en zeer matig acteerwerk. Weinig spanning en dus ben ik er mee gestopt!

13-04-2014 01:56

Natuurlijk is het geen top serie, maar het is wel makkelijk te kijken als je niks te doen heb.

13-04-2014 10:33

Ik persoonlijk ben direct na aflevering 1 afgehaakt. Ik heb zoveel series te volgen dat het wel direct bij mij moet aanslaan wil ik een nieuwe serie gaan volgen. Ik ben dol op Marvel (comics in het algemeen) en alle films, nou ja bijna alle, maar AoS deed het niet voor mij. De humor was geen humor en de helden waren geen helden zoiets....8-) Groetjes Mandy

13-04-2014 12:04

De meest recente aflevering was de beste tot nu toe. Die aflevering en de komende afleveringen zijn een vervolg op Captain America: Winter Soldier =).

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.