Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

True Detective

11-03-2014 01:25

Het eerste seizoen van True Detective is ten einde en ik vond het werkelijk waar 1 van de beste series die ik heb gezien.
Ik baal er van dat het afgelopen is.

Nu is het wachten op seizoen 2 met andere hoofdrol spelers.

Wat vinden jullie van deze serie?

11-03-2014 11:55

Ik ben er na 1 aflevering mee gestopt. Dat schakelen tussen 2012 en 1995 vond ik maar niks. Misschien had ik nog een paar afleveringen vol moeten houden..dat zou best kunnen. Naar wat ik begrijp is seizoen twee met andere spelers , andere regisseur en ook andere locatie..

11-03-2014 16:49

Geweldige serie! Ga vanavond de laatste aflevering bekijken dus einde nog niet zien. Maar tot nu toe erg goed =)

13-03-2014 12:23

Met je eens, absoluut. Voor mij de beste serie van het jaar, samen met seizoen 3 van "Game of thrones".

Ik vraag me wel echt af hoe men in hemelsnaam het niveau van seizoen 1 zal kunnen aanhouden. Twee oscarwinnaars in de hoofdrollen bij True Detective, hoe gaat men dat evenaren?

16-04-2014 18:30

Ik vond het ook een geweldige serie , heb deze dan ook aan 1 stuk uitgekeken!
Jammer dat het afgelopen is , op naar seizoen 2.

28-04-2014 23:46

Prachtig eerste seizoen. Matthew McConaughey, mijn favoriete acteur, als Rustin Cohle. Ge-wel-dig. Wat een acteur is dat zeg. Woody Harrelson natuurlijk ook briljant. En laten we (als mannen) Alexandra Daddario niet vergeten, die Lisa Tragnetti speelt ;)

Tot zover even het prijzen van de acteurs. Want wauw, wat een fantastisch verhaal is het. De allereerste aflevering was verwarrend en toch ijzersterk. Het kan aan mij liggen, maar ik had absoluut niet door wie wie was en hoe het tijdsverband in elkaar stak. Dit werd me na aflevering 2 wel duidelijk. Aflevering 4 was werkelijk smullen. Een van de beste afleveringen in een serie ooit gemaakt, naar mijn mening. De laatste aflevering was leuk, maar iets over te.

spoiler (klik om te bekijken)
Toch ook een goed einde van een geweldig eerste seizoen.

Ben reuze benieuwd naar seizoen 2 en hoe ze seizoen 1 gaan proberen te overtreffen. Gaat ze nooit lukken zonder Matthew McConaughey, haha.

15-10-2014 09:09

sterke serie idd, vond alleen in de finaleaflevering dat ze zich er te makkelijk vanaf gemaakt hadden.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.