Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

4400

24-02-2014 17:06

Kan iemand mij vertellen of de serie 4400 een beetje fatsoenlijk eindigd? Ik ben ooit begonnen en nu een hele tijd later wil ik het nogmaals proberen maar wil eigenlijk voorkomen dat ik opeens midden in een serie abrupt een einde kijk....

24-02-2014 19:31

Ja ik persoonlijk vind dat de serie een goed einde heeft. Je blijf je wel met wat vraagjes achter (niet al te veel hoor!)
Ik heb ergens gelezen, waar weet ik niet meer, dat de schrijvers wel de seizoenen zo hebben geschreven dat elk seizoen het laatste seizoen zou kunnen zijn.

Er zijn 2 boeken uitgekomen over de serie die het verhaal verder vertellen na de seriefinale. Echter schijnt het laatste boek met een cliffhanger te eindigen. Of hier nog een vervolg voor komt is niet duidelijk.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.