Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Unforgettable

23-02-2014 21:54

Ben ik de enige.. of is het meerdere mensen opgevallen dat op de pagina van Unforgettable de nieuwste aflevering pas 4 april uitkomt, en morgen avond op RTL 4 op tv is? :-)

24-02-2014 07:01

Hallo tamarab91,

De uitzenddata op de seriepagina's zijn de data waarop ze in Amerika in première gaan. In de TV-gids in de bovenste menubalk kun je elke dag zien welke series er in Nederland op tv komen.

04-03-2014 14:32

Ja.. leuk.. maar ik neem aan dat Unforgettable niet in Amerika later in première gaat als in NL

04-03-2014 18:19

Ik ben er even ingedoken en zie wat je bedoelt. Ik heb de vraag bij RTL 4 neergelegd en hoop binnenkort antwoord te krijgen.

08-03-2014 09:25

Dat was mij inderdaad ook al opgevallen en heb daar via mail al een vraag over gesteld, helaas daarop (nog) geen reactie gehad, maar zie nu hier wél een antwoord. Ik vraag me dan alleen af of 'de redactie' niet zelf in staat is om afleveringen op 'sctief' te zetten (ik heb een soortgelijke melding gedaan over Undercovers) het lijkt me toe dat je dit wat meer zelf in de hand wilt houden en niet afhankelijk wil zijn van omroeporganisaties of zo??

17-03-2014 12:21

Hebben jullie al een reactie gekregen?
Ik zie dat ze vanavond weer een aflevering gaan uitzenden. Dat zou dan, als ik de beschrijving van de aflevering goed lees, de aflevering 'Omega Hour' moeten zijn. Deze aflevering is nog niet uitgezonden in Amerika..

17-03-2014 12:37

Helaas niet, ik heb na de laatste reactie van JessicaD op 4 maart jl. niets meer gehoord of gezien.Overigens wel apart dat wij hier voorlopen op het Amerikaanse uitzendschema. Blijft natuurlijk wel mijn vraag overeind of de redactie (ik weet even niet hoe ik de MijnSerie medewerkers anders moet noemen) zelf niet de mogelijkheid heeft om afleveringen op 'actief' te zetten zodat de gebruikers van MijnSerie in ieder zelf hun afleveringen op orde kunnen houden. Overigens had ik een soortgelijke vraag gesteld over 'Undercovers' en die is inmiddels wél opgelost (waarvoor dank)

17-03-2014 16:25

De data die weergeven worden op de website zijn de data van het land wanneer het in première gaat, voor zover ik weet kunnen afleveringen alleen open gezet worden door er een datum aan te koppelen die al geweest is, maar als die data dus halverwege overgaan op Nederlandse première data dan zou de informatie die MijnSerie levert foutief zijn. Ook heb ik geen idee hoe het kan dat Nederland de afleveringen eerder uitzend dan Amerika en ik heb ook geen antwoord van RTL gekregen. Ik zal Jos (de eigenaar van deze website) even op de hoogte brengen van dit feit en vragen wat anders mogelijk is.

17-03-2014 16:55

Hoi Jessica, dank je voor de snelle reactie. Ik heb eigenlijk ook niet goed in beeld waar MijnSerie zijn/haar informatie vandaan haalt. Ik ben zelf bijvoorbeeld ook liefhebber van Duitse televisie (ik volg best een hoop Duitse series) en heb ook aangeboden om MijnSerie te voorzien van relevante informatie. Het antwoord was toen echter dat MijnSerie zijn/haar informatie elders haalt, hetgeen in het geval van Duitse series best jammer is omdat Fernsehserien.de heel erg compleet met z'n informatie is, zoals uitzendingen, uitzendschema's en programma-informatie. Ik haal daar bijvoorbeeld vandaan welke afleveringen ik van welke serie op welk moment wil zien (serieus plannen dus haha), maar goed kennelijk beschikt MijnSerie over andere bronnen die soms wat minder ver en snel zijn dan wij misschien zouden willen, al met al soms best even vervelend, maar ik ben verder wel ERG BLIJ met een site als MijnSerie (laat dat voorop staan) groetjes Ferdy

17-03-2014 20:10

Hoi Ferdy,

MijnSerie haalt de informatie uit de tv database (thetvdb.com), het is helaas niet mogelijk om meerdere bronnen te gebruiken op dit moment. thetvdb.com is veruit de meest uitgebreide database voor alle series in alle talen samen gezien. Mochten er series missen of klopt er iets niet qua afleveringen dan horen wij het graag en kan het eventueel mogelijk nog handmatig aangepast worden. Wij zijn erg blij dat iedereen helpt om scherp te zijn op dingen die mogelijk missen of niet kloppen gezien ook op thetvdb nog wel eens een foutje voor kan komen en daarmee dus ook op MijnSerie.

17-03-2014 21:27

Hoi Jessica,

Ik zie in thetvdb dat de 'originally aired' datum inderdaad nog moet komen, dit geldt trouwens ook voor de andere landen zie ik, want die hebben ook allemaal dezelfde programmacode. Feit blijft natuurlijk dat het bijzonder is dat wij kennelijk voorop lopen. Maar, het is zoals het is en zeker voor de Duitse series wil ik jullie met alle plezier voorzien van de nodige informatie. Dank je voor de prettige communicatie hieromtrent.

19-03-2014 14:17

Het is inderdaad apart dat Nederland voorloopt. Ik ben er zelf ook nog niet achter hoe dit kan.
Ik ben blij te horen dat je de communicatie prettig vond verlopen. Jij ook bedankt!

25-03-2014 11:34

Dat ze voor lopen is niet ten goede van de serie.
Aflevering in Nederland worden ten eerste in verkeerde volgorde uitgezonden + de ondertiteling is een drama. Het is heel storend als ik de serie probeer te volgen als ze Engels lullen en de Nederlandse ondertiteling out of sync is.
Bijna onmogelijk om te volgen. Jammer dat er geen optie op de TV is dat je de ondertiteling kan uitzetten.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.