Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Intro muziekjes

14-02-2014 18:13

Ik vind de intro van een serie, de tune, of hoe je het ook noemen wilt belangrijker dan ik dacht. Soms passen ze als een handschoen en soms snap je de keuze niet helemaal. Of er zit een verhaal achter , of het is gesampeld en je hebt iets met het orgineel.
Wat is jullie top 3? Het gaat dus even niet om de serie zelf maar om het muziekje...
Ik vind het intro van Hawaii five 0 bijvoorbeeld helemaal goed. Lekker retro,en je kunt zo lekker meejoelen. Het intro van NCIS L.A is een sample van het liedje van Madagaskar,ook een lekker intro..en natuurlijk het intro van Doctor Who omdat ondanks dat ie al stokoud is , hij steeds in een nieuw jasje wordt gestoken en hierdoor goed blijft.
1. Doctor Who
2. NCIS L.A
3. Hawaii five o

15-02-2014 20:08

1. Battlestar Galactica
2. Firefly
3. Teen Wolf / NCIS Los Angeles

Een gedeelde 3e plaats dus :p

17-02-2014 22:31

Ik zat laatst ook te denken om hier een top van te maken, maar kan er gewoon niet uitkomen hier gewoon een aantal die ik erg goed vind en standaard kijk bij elke aflevering:

Da vinci's Demons
Touch
Black sails
Vikings
Battlestar galactica
caprica
Siberia
The musketeers
Game of Thrones
Prison break

Heel erg vergelijkbaar allemaal, ik vind vooral de beelden heel belangrijk en hoe de muziek daarbij op aansluit.
Daarnaast nog een paar grappige:
Chuck
The Big Bang Theory

Kort maar krachtig:
Lost
24

irritant:
Dexter

28-02-2014 11:09

De intro van Dexter is geniaal en past echt geweldig bij de serie.
Intro van Siberia is ook super. Beide intro's hebben een thriller-achtig iets.


Malcolm in the Middle heeft ook een leuk intro muziekje die in je kop blijft ronddwalen.

28-02-2014 18:53

Oeh ja die van Teen Wolf is idd ook 1 van mijn favorieten ^^

06-03-2014 20:50

Toch wel van Highlander. Maar dat komt vast omdat het Queen is. ;) But in the end, there can be only one!

07-03-2014 08:10

Zoveel goede tunes, is haast niet uit te kiezen.
Maar als ik kijk naar de series die ik t meest recent gekeken heb.

1. Dexter
2. Damages
3. NCIS Los Angeles.

De meest tunes kijk ik niet uit (ff) maar deze zijn gewoon goed !

09-03-2014 11:39

Deadwood..wel een tijdje geleden, maar toch.. Als de aftiteling begon hoorde je een bluesnummer. Elke aflevering een ander. En niet dat ruige werk, maar oude blues, misschien wel uit de jaren 30 . Ledbelly, Son House..die stijl dus.

15-03-2014 23:56

Ik vind de intro van de serie 'Overspel' ook steeds leuker worden

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.