Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Criminal Minds

06-02-2014 22:49

Kan iemand mij vertellen welke aflevering als laatste door Veronica is uitgezonden? Ik dacht dat we hier al in seizoen 9 zaten, maar niets is minder waar en ik weet écht niet meer wanneer ze (voor de zoveelste keer) met herhalingen zijn begonnen. Ik wil graag online gaan kijken, maar dan moet ik wel weten waar ik moet beginnen.

Thanks!

07-02-2014 07:27

Ik lees net dat ze op 26 februari weer nieuwe afleveringen uit gaan zenden op Veronica. Bij welke aflevering ze zijn weet ik zo snel even niet.

07-02-2014 11:02

Ik weet niet helemaal of je de website van Veronica kan vertrouwen maar daar geven ze aan dat ze tot nu toe t/m aflevering 9 van seizoen 9 zijn gekomen.

Link naar Veronicatv.nl
Als je hier vervolgens op 'Video's' klikt staat aflevering 9 'Strange Fruit' als laatste aangegeven.

07-02-2014 11:17

Ah, het komt weer boven drijven! Bedankt. :-) Ik kan me alleen niet herinneren dat Strauss is overleden...

07-02-2014 11:40

Het is in ieder geval in één van de 2 finale afleveringen van seizoen 8 gebeurt. Zij werd toen vermoord door de Replicator.

07-02-2014 16:40

Ja, ik heb het opgezocht. Ik heb dat dus gewoon gemist, terwijl ik die aflevering van seizoen 9 (die zijn uitgezonden door Veronica) wel heb gezien.

Dusssss.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.