Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Series into space

31-01-2014 05:33

Ik heb veel genoten van space series als BSG en andere series into space.
Het jammerlijke vind ik dat er nu maar weinig/geen nieuwe space series zijn. (Internet zegt dat er wel een paar aan zitten te komen.) Van mij mogen ze wel een Mass Effect serie maken of iets dergelijks.


Missen jullie dit soort series ook?

09-02-2014 20:45

Zeker de echt goede space series zijn een beetje afgelopen, zoals de topper BSG inderdaad. We hebben nu nog Doctor Who, maar daar komt maar 1 seizoen per twee jaar uit ongeveer. Dan was een paar jaar terug nog stargate universe maar helaas is die gecancelled..

ik vind het ook wel weer tijd voor een echt goede space serie inderdaad!

11-02-2014 17:52

Ik heb Battlestar Galactica en Firefly gekeken en vond ze geweldig.

Doctor Who ga ik wel kijken maar dan moet ik nog ff kijken wanneer ik tijd over heb. Stargate SG-1 nooit gezien, maar misschien dat ik daar ooit nog eens aan ga beginnen.

Maar om antwoord te geven op je vraag. Ja, ik mis dit soort series ook.

11-02-2014 20:43

Ik heb zelf Battlestar Galactica en alle Stargate versies gekeken en vond ze beide erg leuk. Vroeger verschillende Star Treks gekeken toen deze op tv kwamen.
Van mij mag er ook best een nieuwe space serie komen! Zoals Ladyblabla zegt een Mass Effect serie klinkt zeer intressant:D

@ Dubstep
Is Firefly het waard om te kijken. Zit al even te twijfelen omdat het maar 1 seizoen heeft.

12-02-2014 00:01

ben zelf weleens begonnen aan Firefly maar kwam nog niet door de eerste aflevering heen, moet ik nog een andere keer opnieuw proberen. Maar het schijnt met behulp van een afsluitende film een goed einde te hebben dus wat dat betrefd zou het de moeite waard moeten zijn.

12-02-2014 12:07

Firefly is echt super! Dat deze serie ooit gecanceld is, is mij een raadsel.
Het is het zeker waard om de serie te kijken.

Je moet je wel aan onderstaande volgorde houden om het verhaal goed te kunnen volgen. Die lutsers in Amerika hadden de serie in een verkeerde volgorde uitgezonden.

01. Serenity (parts 1 & 2)
02. The Train Job
03. Bushwhacked
04. Shindig
05. Safe
06. Our Mrs. Reynolds
07. Jaynestown
08. Out of Gas
09. Ariel
10. War Stories
11. Trash
12. The Message
13. Heart of Gold
14. Objects in Space

En uiteindelijk heb je dan nog de film 'Serenity' als afsluiter van de serie.

13-02-2014 16:01

Ik heb zelf ook best veel genoten van Farscape haha. In begon vond ik de serie echt heel erg raar, maar naarmate was het leuke vermaak.

14-02-2014 17:54

Nou moet ik zeggen dat ik ooit Farscape eens heb gedownload maar nog nooit gezien heb.
Ik was dan ook van plan om deze te gaan kijken. Hij staat nu in ieder geval weer op mijn watchlist.

09-05-2014 12:41

Ik ben maar eens aan firefly begonnen, vermaak me er prima mee!

10-05-2014 15:56

Firefly kijkt lekker weg he? :p
Niet vergeten de film te kijken als je klaar bent met de afleveringen ;)

12-05-2014 20:11

Ja kijkt prima weg. En de film vergeet ik niet nee, beetje moeilijk om jou lijst te missen. Hij staat ook bij de firefly serie zelf namelijk;)

15-05-2014 10:52

Beetje oudere series:
Space Above and Beyond was zeer nice, 1 seizoen maar helaas. Wil je voor episch verhaal (beter dan BSG imo) moet je Babylon 5 kijken. Eerste seizoen is veel losse afleveringen maar wordt in latere seizoenen allemaal duidelijk ;)

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.