Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!
Homeland seizoen 3 (let op Spoilers!)
16-12-2013 11:23
Ben erg benieuwd wat jullie mening is over de laatste aflevering van seizoen 3 van Homeland. Wie had dat aan zien komen? Op Twitter doet het verhaal de ronde dat Brody toch nog zou leven. Ik heb er een hard hoofd in. Ik vraag me ook af hoe het nu verder moet met Homeland. Saul weg, Brody dood. Voor mij zal Homeland na deze aflevering nooit meer hetzelfde zijn
16-12-2013 14:59
Nee voor mij ook niet, en vind ook eigenlijk dat ze niet met een vierde seizoen moeten komen!
Dit is een goed eind, voor een top serie!! Voordat het ongeloofwaardig gaat worden, dat zou jammer zijn. Maar goed er komt dus wel een seizoen 4 helaas......
16-12-2013 19:54
Ik denk dat Saul nog terug komt. Carrie mag haar eigen team kiezen, Saul zal waarschijnlijk daar deel vanuit maken.
Ik hoop niet dat Brody nog terug komt, dan komt het echt niet meer geloofwaardig over. En ja Pleun, het was inderdaad een prima einde geweest voor deze serie.
19-12-2013 10:54
Ik zat bij dat moment van de dood van Brody de hele tijd te denken: nee, dit kan niet, er gebeurt nog wel iets. Maar helaas, vind het jammer dat hij er niet meer is. Dit was inderdaad een mooi einde geweest, want de cirkel is rond nu. Benieuwd wat ze dan met seizoen 4 gaan doen..
19-12-2013 11:01
Brody is overigens wel echt dood. Bevestigt ook de schrijver van de serie: "Gansa says, "There was a lot of emotional on the set. It was not only that were we saying goodbye to the character but to Damian Lewis." He adds, "I'm immeasurably sad to say goodbye to Damian, who did one of the most remarkable jobs bringing it to life. I'm not going to miss him. I'm going to mourn him."
And he confirms that Brody is definitely dead. He's not coming back. "There's nothing ambiguous about it. Brody's done." http://www.usatoday.com/story/life/tv/2013/12/16/the-plot-behind-homelands-surprising-finale/4042549/
19-12-2013 12:02
Nog steeds geloven fans op Twitter dat Brody terugkomt. Het zou inderdaad erg ongeloofwaardig zijn. Ik las bij een reacties op een Facebookbericht van Damian Lewis het volgende (en dat greep me best aan: " I also think that the writers are making a statement about the collateral damage of war. Brody the soldier spent eight years as a prisoner of war and emerged undone and reprogrammed; he survived in perhaps the only way he could at the hands of his captors. Yes, in some ways I get what Lockhart was saying, that some of the things Brody did cast a long shadow. But Brody's character in most ways was a dedicated soldier, a soldier who was tortured and broken but survived because that is what he was trained to do." Brody was op, hij ging maar door, maar wilde hij dat zelf wel? Zijn enige reden om door te gaan was Carrie. Als Homeland na het tekenen van de ster op de muur, voor altijd zou stoppen zou ik er ook vrede mee hebben.
Stiekem ben ik heel benieuwd (nu toch wel weer) wat er gaat gebeuren in seizoen 4. Hopelijk krijgt Quinn een iets grotere rol en komt Saul terug
15-02-2014 22:26
Ik ben zo benieuwd naar Seizoen 4! Ik vond het einde van Seizoen 3 trouwens perfect.
Ik ben echt een groot fan van Brody en het acteerwerk van Lewis was echt ge-ni-aal! Maar... ik ben toch wel benieuwd wat er in S4 gaat gebeuren. De vorige seizoenen draaide het toch allemaal om Brody. Ik las dat in S4 vooral de focus zal liggen op Cary die meer "in the field" gaat werken. En inderdaad, ik hoop op meer Quinn!
18-02-2014 18:36
homeland mag stoppen
28-04-2014 23:49
Zo goed als seizoen 1 zal het nooit meer worden. Seizoen 2 en 3 waren dan ook, naar mijn mening, minder dan het eerste seizoen.
06-05-2014 15:59
Homeland zakte qua niveau ernstig weg aan het eind van seizoen 2 en begin seizoen 3. Daarna kwam de serie echter ijzersterk terug n.m.m. Er gaan inderdaad verhalen rond dat Brody niet dood is. Voor het breken van de nek tijdens een ophanging is een val van hoogte een essentiele voorwaarde wordt dan aangehaald. Hoe dan ook, wie het boek 'carrie's vlucht" gelezen heeft weet dat er nog stof voldoende is om ook in het vierde seizoen iets goeds neer te zetten.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.