Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Banshee

25-11-2013 01:47

Seizoen twee begint bijna, 10 januari is de datum.

http://blog.zap2it.com/frominsidethebox/banshee-season-2-poster.jpg

25-11-2013 14:57

Duurt nog maand te lang :p

25-11-2013 20:33

Mooi spul!

26-11-2013 09:51

Ja, die trailer is heerlijk. Lijkt een showdown te worden tussen Hood en Procter, met de dreiging van Carrrys vader op de achtergrond. Dit seizoen wordt beter dan het eerste, ben ik van overtuigd.

03-12-2013 10:46

Het is bijna tijd om de afkickverschijnselen in de kast te zetten! Ik tel de dagen af. Ik zag op twitter alweer de nodige foto's van Ivana Milicevic met blauwe plekken langskomen. We hoeven dus niet bang te zijn dat deze dame het in seizoen twee rustiger aan zal doen.

13-12-2013 14:19

Over minder dan een maand hebben we de eerste aflevering alweer gezien. Wordt het weekend ervoor nog even het gehele eerste seizoen kijken denk ik :) Heb nog geen previews gekeken om verrast te gaan worden. Wat ik denk:
Zusje van de chief gaat revenge halen. Showndown hood/procter. Ergens in einde van seizoen komt Rabbit nog even uit zijn hol om is S3 weer main badguy te spelen.

30-01-2014 19:33

Banshee is vernieuwd! 2015 komt het terug met een seizoen 3!

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.