Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

The Blacklist

13-11-2013 11:02

Geweldige serie die je laat zitten met veel vragen (maar ook tips)
Zou Red de vader zijn? Hoe zit het met Tom en wie is de appel-etende man?

13-11-2013 11:49

Heb gisteren de nieuwste aflevering gekeken, heb vanaf het begin al het idee dat hij de vader is. Maar gisteren begon het er nog meer op te lijken en weet ik bijna zeker! :)

18-11-2013 17:33

is de appel étende man in de laatste aflevering want ik heb die nog niet gezien? en jah ik kreeg ook zo een idee dat Red de vader is

25-11-2013 16:06

Red is de vader, nu al helemaal duidelijk na laatste aflevering, had ik overigens al gezegd voordat de serie werd uitgezonden :p

25-11-2013 16:52

Ik dacht dat ook, totdat ik een interview met James Spader las waarin hij zegt dat Red als de vader van Lizzie te voor de hand liggend zou zijn. Daarom denk ik dat hij niet de vader is. Er zitten veel verborgen boodschappen in de serie.

*Is lizzie het meisje van de foto die Red bij de stewmaker weghaalde?
*Hoe kan het zijn dat niemand kan vliegen (laatste aflevering) maar Tom ineens (met Red) ook in het ziekenhuis is.
*Wie heeft de camera's in het huis van Lizzie en Tom geplaatst?

Ik puzzel nog even door en wacht ondertussen op een nieuwe aflevering

10-01-2014 21:13

Nee Red is niet de vader, dat is wel duidelijk volgens mij :p
Maar goed de werkelijke connectie....

19-01-2014 20:20

een geweldige raadselachtige serie die je op het puntje van de stoel laat zitten8-)

08-03-2014 14:22

GE WEL DI GE Serie moet ik zeggen. Heb nu alle afleveringen gezien en ik vind James Spader zijn rol ook uitermate goed spelen. Waar ik het meest benieuwd naar ben is WIE IS DE MOL!! Als het op deze manier zo doorgaat mag er wat mij betreft nog een paar seizoenen op volgen. Echt een top serie.

09-03-2014 09:30

@CarlaV,
De mol is al bekend.. Of kijk je de serie via de Nederlandse televisie?

Leuk stukje aan het einde van aflevering 15. Die Tom...

09-03-2014 11:13

Niet te veel verklappen...ik moet er nog aan beginnen.;)

11-03-2014 12:35

@Dubst3p, nee ik kijk online maar weet echt niet wie de mol is, misschien ben ik blind hoor.

23-03-2014 20:16

@CarlaV,

Als je toch al bij bent kun je op onderstaande link klikken. Hier wordt uitgelegd wie de mol is.
Mocht je nog niet bij zijn, druk dan niet op de link :p
Link

13-05-2014 20:43

Spannende seizoensfinale! Wie is Berlin (of wat is Berlin van Liz) en waar is Tom?

17-05-2014 13:10

Het zou kunnen zijn dat Liz de dochter is van Berlin.
Ik denk in ieder geval niet dat ze de dochter is van Reddington. Ik gok eerder op een oom ofzo.

Tom is denk ik wel dood maar verplaatst. Het zou raar overkomen als ze Tom daar zouden laten liggen. Dit in verband met het lopende onderzoek naar hem. Het is waarschijnlijk verstandiger om zijn lijk te verstoppen.

17-05-2014 13:27

Ik denk dat Berlin de vader is van de moeder van Liz. Daarnaast twijfel ik nog steeds of Red inderdaad de vader is. Dat hij haar uit de vuurzee heeft gehaald, dat lijkt me wel de waarheid.
Over Tom; of hij dood is, ik betwijfel het. Ryan Eggold twitterde: There is more to this story... >:) #WhereIsTomKeen #BlacklistFinale
Ook Jon Bokenkamp sluit niets uit (zie 'Beyond the Blacklist' op Youtube)
Vond trouwens dat hele hand afzagen wel overdreven. Voor Tom was een gebroken duim genoeg om uit zijn boeien te komen.
We wachten af. Ik vind het wel erg leuk om al die theorieën te lezen overal. Mooie is dat de schrijvers dat ook doen. Daarom blijven we met zoveel vragen zitten ;)

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.