Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Supernatural

11-11-2013 21:42

Hee iedereen!
Kan iemand mij misschien het verhaal lijn van Supernatural duidelijk maken? Het gaat van zoeken van hun vader, naar God en de Duivel, vinden van god, toen die Leviathans, en Engelen die vallen uit de hemel? Het lijkt net alsof er geen verhaal meer in zit, of ligt dit nu aan mij?

En waar denken jullie waar God is?

12-11-2013 18:39

Die God is er überhaupt niet :p. En ze moeten toch wat verzinnen voor een nieuw seizoen, weer een nieuwe verhaallijn, dus dan introduceren ze iets nieuws of een verlengde van iets anders. De bijbel heeft in elk geval wel een grote invloed op de serie als je kijkt naar wat er inmiddels is behandeld.

08-01-2014 00:34

Je moet de serie volgen om het verhaal te volgen.. Ze sluiten de zoektochten steets af, bv de vader is dood, de levaitan (idk hoe je dat schrijft S:) zijn dood enz. Als je het volgt dan snap je het wel :). en daarbij is jensen (dean) gewoon knap <3

11-01-2014 20:41

Dus eigenlijk komt het erop neer dat ze alles uitmelken en verhaal gewoon nergens op slaat haha xD

@Bianca, dus jij kijkt SUpernatural alleen vanwege Jensen ? XD

11-01-2014 21:02

Jensen, Jared en Misha zijn ongetwijfeld een groot onderdeel van de reden dat zoveel naar Supernatural kijken, ze zetten hun rollen enorm goed neer en ik kan echt enorm om ze lachen. Vind inderdaad wel dat het verhaal inmiddels uitgemolken wordt en ze zijn inmiddels al te vaak doodgegaan, maar het bromance gehalte, het feit dat ze het nog wel interessant brengen en de grappige Jensen en Jared zorgen dat ik nog steeds naar de serie kijk.

11-01-2014 22:19

Ik heb precies het zelfde, ik vind de humor het aller leukste in de serie. Ik vind Jensen en Jared geweldige acteurs, heb van Jensen erg genoten toen ik Smallville keek.

Dat ze zovaak dood gaan is ook weer jammer vind ik, ik heb nu altijd zoiets van "ze komen toch wel terug" haha.

Maar ik ben wel erg benieuwd waar het verhaal heen gaat, ik hoop toch echt dat uiteindelijk alles duidelijk word en toch een doel achter zat.

11-01-2014 22:35

Seizoen 5 was bedoelt als laatste seizoen, de laatste seconde waarin Sam opeens bij dat huis van Jensen staat hebben ze, toen ze het toch gingen vernieuwen, er nog snel achter geplakt. Ik had het, zonder die laatste seconde, een mooi einde gevonden. Je merkt dat ze vanaf daar echt uit alle hoeken verhaallijnen hebben lopen zoeken om de seizoenen daarna te kunnen vullen. Ben benieuwd of het straks weer vernieuwd gaat worden en wat voor verhaal we volgend seizoen we gaan krijgen, ik neem aan dat het verhaal van de Engelen dan wel bijna uitgemolken is. Heb zelf het gevoel dat alle seizoenen tezamen niet naar een doel toewerken zoals in de eerste 5 seizoenen, maar dat ze dus gewoon elke keer dat de serie toch weer een nieuw seizoen krijgt ze een nieuw verhaal voor dat seizoen bedenken.

15-01-2014 13:52

Jaa, ik had zelf ook al aardig het gevoel alsof dat het einde was. Dat was opzich een hele leuke einde geweest, ook met opzich mysterieuze plot.

Ik vond net zoals je het zegt, het begin tot seizoen 5 nog een logisch verhaal in zitten. Alsof dat zeer goed was uitgedacht. Het had duidelijk een begin en eind.

Ik hoop eigenlijk een klein beetje dat ze toewerken naar God. Ik vind dat dat ze daar iets heel moois van kunnen maken. Ze kunnen bijvoorbeeld ervan maken dat God dood gaat en opvolger zoekt, en dit Dean of Sam zou zijn of iets in die richting. En dat uiteindelijk alles een test bleek te zijn. Je krijgt dan beetje het idee zoals bij Lost.

15-01-2014 15:34

Ik denk niet dat ze dat gaan doen, maar we zullen zien ;-)

06-02-2014 22:41

Ik vond seizoen 7, met de leviathans echt heel slecht. Het enige leuke eraan vond ik Charlie. :-) Seizoen 9 vind ik daarentegen wel weer erg vermakelijk, ik ben helemaal fan van Crowley.

En ja, Jensen, Jared en Misha zijn....goede pluspunten van de serie. ;-)

13-02-2014 16:06

Ik vond vooral het begin van de serie leuk. Zo heeft elke seizoen wel beetje zijn plus punten en min punten, ik vind vooral leuk dat ze na seizoen 2 beetje meer verhaal in het hele seizoen gooide. Want daarvoor was het elke dag een nieuwe monster en klaar. Maarja, ik kan niet zeggen dat de serie slechter is geworden.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.