Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Hoe is het ondertussen met de nieuwe series?

24-10-2013 19:19

Nu er van diverse series de eerste afleveringen zijn geweest ben ik benieuwd hoe jullie ze ondertussen vinden. Ik ben zelf begonnen aan: De Blacklist, Tomorrow people, the Witches of East end, Agents of Shield,Atlantis, Hostages,Ravenswood en the Originals.
Er zijn er een paar waar ik niet van weet of ik ze nog lang volg ( Atlantis, Witches, Originals) en eentje die ik vanaf begin goed vind ( The Black List).
Het gaat echt om de nieuwe series dus..Laat je jouw bevindingen ook weten?

24-10-2013 20:09

Ik heb van alle series die tot nu toe in première zijn gegaan de pilot gezien, en soms ook een tweede aflevering als ik twijfelde (Almost Human moet nog in première gaan, maar denk dat die ook op mijn wekelijkse te-zien-lijst komt).

De series die ik na één of meerdere afleveringen nu echt volg (met de hoop op een compleet seizoen, als dat nog niet bekend is) zijn:
- Agents of S.H.I.E.L.D.
- Ironside (zonde dat het gecanceld is, vond de serie erg leuk! Hoop dat ze besluiten de rest van de afleveringen, net zoals met bijv. Do No Harm is gebeurd, nog uitzenden in de zomer o.i.d.)
- Ravenswood (creepy serie, maar die cliffhanger zorgt ervoor dat ik wil weten wat er in de volgende aflevering gebeurd)
- Reign (ik hou nooit zo van historische films/series, maar deze heeft een leuk modern tintje)
- Sleepy Hollow
- The Blacklist
- The Crazy Ones (zo'n leuke en grappige serie!)
- The Originals (het was zo slim om een spin-off te maken! Ik vind het leuker dan TVD)
- The Tomorrow People
- Trophy Wife
- Welcome to the Family (jammer dat het gecanceld is)
- Witches of East End (special effects zijn erg slecht, maar ben wel benieuwd waar het verhaal heen gaat)

De overige nieuwe series heb ik danwel tijdelijk, of voor eeuwig, opzij gezet.

25-10-2013 17:03

Ik heb zoveel series van vorig jaar die een nieuw seizoen hebben gekregen dat ik gewoon geen tijd meer heb voor nieuwe series. Ik heb er natuurlijk wel een paar die ik nu volg maar dit heb ik tot een minimum gehouden.

- The Originals
- Brooklyn Nine-Nine
- The Wrong Mans

En ik ga de volgende zeker kijken als die uitkomen;
- Legends (Pas volgende jaar juni)
- Black Sails (januari)
- Intelligence (februari)

26-10-2013 22:44

- Witches of the east end / inderdaad slechte special effects maar leuk verhaal
- Once upon a time in Wonderland / Spinoff van Once upon a time, wordt steeds leuker!
- Ravenswood / vond het helaas niks...
- The Originals / goeie serie! Blijf het volgen
- Tomorrow people / de beste nieuwe serie!
- Sleepy Hollow / Startte erg goed, maar na de zoveelste "masterdemon" in 2 minuten verslagen zien worden ben ik gestopt met kijken...
- Dracula / Good!!! Mooie sfeer, goeie soundtrack en goed verhaal, blijf het zeker volgen!

27-10-2013 17:19

Ravenswood snapte ik niet. Was begonnen aan de eerste aflevering maar had de hele tijd het HUH?gevoel, misschien dat het teveel een spinoff is? Ik heb m opzij gezet.

28-10-2013 20:00

Om Ravenswood te snappen moet je idd de Halloween special van Pretty Little Liars hebben gezien. Ik wacht nog even episode 2 af....

28-10-2013 20:06

- The Millers
- Ravenswood
- Reign
- Sleepy Hollow
- The Crazy Ones
- The Originals
- The Tomorrow People
- We are men (ben ik al mee gestopt)

18-11-2013 09:59

the tomorrow people is een goede serie. heb in 1 dag alle afleveringen gezien.
the originals moet ik nog kijken. Ravenswood moet ik ook nog zien kon er moeilijk in komen. omdat ik graag nog meer van pretty little liars wil zien.

20-11-2013 20:53

- The Tomorrow People = Mooie serie met een complete ander concept dan er al is
- Almost human = Dit vindt ik na 2 afleveringen toch een van de betere nieuwe serie...doet me denken aan totaal recall 2070
- The Blacklist = ook dit is één van de betere serie met rare plot twists
- The Originals = een goede spinoff van The Vampire Diaries
- Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. = Vermakkelijk high tech/actie serie
- Sleepy Hollow = Ik weet nog niet waar dit heen gaat? Het is niet mijn favoriet maar nog net interresant
- Reign = OK drame met snufje spanning, lekker kijk voer.
- Witche of East end = een charm achtige serie maar verveeld al vrij snel...exit show!
- Ravenswood = deze leek leuk maar na 4a5 afl is het saai te noemen...exit show!
- The Crazy Ones = na 2 afleveringen was ik er op afgeknapt...Comedy??

Klik op de link voor meer info en trailers.

20-01-2014 20:30

Net The musketeers gezien! Zeer goede serie!!! Aanrader voor iedereen die de vroegere musketeer films ook leuk vonden!

25-01-2014 19:47

Banshee S2
True Detective
Homeland S3 ben ik mee gestopt
en ik kijk nu (beetje laat) Bates Motel omdat het op tv is al kan ik de hoofdpersoon (de acteur) niet uiiittstaan.

24-03-2014 10:39

'mom' vind ik wel een leuke nieuwe serie. Ik moest er eerst wel inkomen, maar het verhaal werd leuker naarmate hoe meer afleveringen er kwamen.

24-03-2014 11:49

Heb nu 11 afleveringen gezien van Intelligence. Ben bang dat ik afhaak. Kweet nou wel dat tie een chippie in zijn hoofd heeft. Vind Tomorrow People beter.

24-03-2014 19:43

Ik weet dat de volgende serie net zijn eerste aflevering heeft gehad maar toch zet ik hem er even bij..
The 100- net de eerste aflevering gezien, heb beetje het hmm- gevoel, casting had wel wat lekkerder gekund, hoog Disneycuties gehalte, en ben ik nou echt benieuwd hoe een stel hormonale jongeren hun weg terug op aarde vinden...? uiteraard met een leuke meid, een hunk van een knul, een bad-ass met een zacht randje ..etc..tja...toch ben ik wel benieuwd naar aflevering 2. Ik kijk de kat nog even uit het boompje....

25-03-2014 11:38

@Lyannah,

Vergeet niet dat de serie uitgezonden word door The CW.
The CW houdt van knappe acteurs/actrices. Dit gaat meestal ten nadele van de acteerkunsten.

:p

26-03-2014 00:42

-The blacklist. ( 5 afleveringen gezien maar het pakt mij nog niet echt.)
-True detective ( Beste van het beste, gewoon kijken dus!)
-Agent of shield ( Hmmm Het mag van mij wel wat slimmer geschreven worden, Ook vind ik de personages te plastic en de organisatie is te kleinschalig. Dit is het niet voor mij)
-The Originals ( Ik ben wel klaar met de vampire soaps, hoewel de serie niet eens zo slecht is)
-Cosmos: A Space-Time Odyssey (Mooi met liefde gemaakte serie over de cosmos waarbij ik mij na het zien van 3 episodes iniedergeval ontzettend nietig voel.)

Er zijn dus veel nieuwe series die ik nog moet bekijken. Ik heb het gehad met series waar geen verhaal, rode draad inzit. Ook heb ik het gehad met plastic acteurs/actrices (Mensen die aangenomen zijn om de looks) Ook vind ik dat veel series te jonge acteurs in serie plempen. teveel twilight/mtv soapy achtig geneuzel mag van mij best maar niet bij 80 procent van de series.
Nederlandse series kijk ik niet, deze vind ik namelijk ontzettend tenenkrommend slecht.

Ik ben kritisch, misschien wel te maar het is maar een mening.

18-06-2014 12:52

Ik houd het voorlopig maar op nieuwe seizoenen van lopende series, hoewel ze na een paar afleveringen veelal terugvallen op oudere afleveringen.
Van de nieuwe vaak na één aflevering al afgehaakt.
Naar Nederlandse series kijk ik nooit. Te amateuristisch.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.