Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Welke serie

11-06-2013 10:09

Ik wil graag een nieuwe serie gaan kijken. Maar weet niet goed wat.
Ik volg/volgde;
- Are you being served
- Dawson's Creek
- Ghost Whisperer
- Heroes
- Iedereen is gek op jack
- Lost
- One three hill
- Vampire diaries
- Xena
- Fc de kampioenen
- Supernatural

Ik wil denk ik nog gaan volgen:
Buffy the vampire slayer, Prison break, smallville, the big bang theory, true blood en gilmore girls.

Is dit wat? En wat zijn andere leuke series die ik kan volgen?

11-06-2013 11:18

Buffy the Vampire Slayer was ik vroeger een grote fan van, maar de serie is al wel wat ouder, dus de special effects zijn niet van deze tijd. Prison Break heb ik ook gevolgd en is ook leuk, al heb ik het laatste seizoen nooit gezien. Smallville heb ik vroeger de eerste vier seizoenen van gezien en ben toevallig gisteren weer begonnen met de eerste aflevering om de hele serie eindelijk eens uit te kijken. The Big Bang Theory ben ik dit weekend mee begonnen met mijn vriend en nu al tien afleveringen gezien. Een aflevering duurt maar twintig minuten, kijkt lekker weg en bevat erg goede humor. True Blood staat nog op mijn te-zien-lijstje. Gilmore Girls is ook echt hartstikke leuk. Heb alle seizoenen gezien en heb er erg van genoten.

11-06-2013 12:01

Bedankt, toch fijn om te horen wat een ander er van vind. Er zijn zoveel leuke series om te kijken.
Nog echte aanraders toevallig?

11-06-2013 13:09

Als je naar de pagina van een serie gaat zie je onderaan seriesuggesties staan (andere series die mensen die een bepaalde serie volgen ook kijken). Op basis van die suggesties (ik heb even voor je gekeken) ben ik op het volgende lijstje voor je gekomen:
- The Big Bang Theory (maar die was je al van plan te kijken)
- Arrow
- Friends
- Prison Break (maar die stond ook al op je lijstje)
- Charmed (als blijkt dat je Buffy the Vampire Slayer leuk vind, dan vind je dit ook wel leuk)
- Dexter
- Homeland
- Revenge
- Once Upon a Time
- Pretty Little Liars
- Gossip Girl

Ik kan je nog veeeeel meer aanraden op basis van wat ikzelf leuk vind, maar daarvoor verwijs ik je door naar mijn profiel =). Alle series met het groene balkje eronder raad ik sowieso aan =)

11-06-2013 14:15

Bedankt, zal eens naar deze series gaan kijken. Er zijn er ook zoveel.
Ben momenteel supernatural verder aan het kijken. Ook echt een top serie

11-06-2013 14:31

Ik ben al helemaal bij met Supernatural. Inderdaad een leuke serie =).

11-06-2013 22:49

ik zou je Touch, Sanctuary, Legend of the Seeker, Fringe,No Ordinary Family aanraden
en als je wat Mystery wil zien zou ik je 24, Dexter, Penoza, Nikita aanraden

16-06-2013 19:57

Lost moet je hebben gezien. Absoluut die bekijken!

17-06-2013 07:55

Lost heb ik al een keer gezien en inderdaad zeker de moeite van het kijken waard.

18-04-2019 01:07

Quote
Yolanda25 - 11-06-2013 14:15
Bedankt, zal eens naar deze series gaan kijken. Er zijn er ook zoveel.
Ben momenteel supernatural verder aan het kijken. Ook echt een top serie



Hoi Jolanda, ik ben nieuw hier en ik wil heel graag weten waar ik de seizoenen, 6 tm 14 van supernatural kan kijken. Wie kan mij verder helpen?

Groetjes
H.

18-04-2019 08:55

Hallo Helayadi,

Helaas is de serie Supernatural in Nederland niet te zien. De hoop is dat Netflix de serie een keer overgaat nemen, maar de uitzendrechten zijn nog in handen van SBS. De fans van de serie moeten dus geduld hebben.

Groetjes,

Mandy

11-06-2019 13:44

Nu de deal tussen The CW en Netflix gestopt is, zie ik dat niet meer gebeuren.

11-01-2020 00:52

Xena ? ik vond Hercules destijds beter, maar je zult ook Xena episodes zien met Hercules (Kevin Sorbo) daar in,
Heb destijds de complete Angel DVD box kunnen kopen, Angel is een leuke serie met actie en humor.
Supernatural heb ik tijdje op tv gevolgt, maar verloor interesse want de plots gingen alle kanten op wat het wel heel erg onwaarschijnlijk maakte.
Bij Heroes en Lost werden de verhalen "te dun" op het einde van deze series, en dat is jammer als je er nog veel van verwacht.
Voor mij moeten series niet te lang worden, en er moet toch een beetje goed eind aan zitten.
Smallville vond ik leuk voor een grote deel, maar zakt ook af, voor in de relationele "sferen" ... zo vaak aan ... en dan weer uit...
Ook de vriendschap tussen Superman en Lex, deze hadden in deze tv serie goed kunnen zijn maar door misverstanden niet meer goed gekomen, dat vond ik jammer van deze tv serie, dit had een goede draaing van het hele verhaal kunnen wezen, dus ik heb deze serie niet afgekeken, dit zijn mijn meningen, wat betreft de series, zelf vond ik bv. Voyager (Startrek) goed, (eind episodes helaas niet...
The Hulk, (met Bill Bixby en Lou Ferrigno), The Fugitive (TOS met David Janssen)
"Are you being served" is leuk, maar niet om vaak achter elkaar te kijken, het is de bekende Engelse dubbel zinnige humor,
Stargate SG1 vond ik leuk, Andromeda, (met Kevin Sorbo)
The Storyteller (John Hurt) was een mix van poppen (Jim Henson) en "live action" akteurs, met sprookjes thema's, leuke korte serie.

21-01-2020 21:09

lost moet je gezien hebben

13-02-2020 19:13

De serie ‘SEE’ is ook een aanrader!

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.