Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

The X Files

02-05-2013 02:05

Ik ben voornemens alle seizoenen van The X Files aan te schaffen. Eigenlijk heb ik de serie nooit echt gevolgd, terwijl het toch een aardige hype is geweest. Overall scoort de serie gewoon goed of is de houdbaarheidsdatum inmiddels voorbij ? Momenteel ben ik The Shield aan het kijken, ook al iets ouder, maar daarom zeker niet minder goed.

06-05-2013 16:19

wel iets wat je gezien moet hebben maar om alle seizoenen te kijken, tja. Fixx seizoen 1 en beslis daarna of je de hele box koopt zou ik zeggen;)

07-05-2013 20:24

Ik zou seizoen 1 kijken zonder te kopen en dan ook besluiten hem wel of niet helemaal aan te schaffen.Het zijn wel 9 seizoenen...

09-05-2013 19:07

Misschien is dat het beste inderdaad... Ik ben bang dat de serie inmiddels wat gedateerd is, maar dat zien we dan snel genoeg ;) Volgens velen een serie die je toch gezien moet hebben, vandaar mijn interesse.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.