Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Zero Hour.

02-02-2013 15:22

http://loadtv.biz/wp-content/uploads/2012/07/zero-hour-ABC-season-1-2013-poster.jpg

Hoofdredacteur Hank Galliston van het sceptische magazine ''Modern Skeptic'' ontmaskert zijn hele leven lang mythen en samenzweringstheorieën, en heeft zo zijn eigen motto ''Logic is the compass''. In een winkeltje dat vol staat met antieke klokken wordt zijn vrouw Laila opeens ontvoert en beland Hank zelf in een van de grootste mysteries die de mensheid heeft gekend. Hank komt achter dat er in een van de antieke klokken een schatkaart zit verstopt. Die schatkaart waar Hank naar leidt kan catastrofale gevolgen hebben voor de hele mensheid op aarde. Hank moet er voor zorgen dat de schatkaart niet tussen de verkeerde handen komt. Twee jonge assistenten van Hank en een FBI agent proberen samen de schatkaart te unlocken en zijn vrouw Laila terug te vinden.

Hoe kijken jullie uit naar deze aankomende serie en wie gaat 'm volgen ?
De eerste aflevering begint vanaf Donderdag 14 Februari op ABC.

02-02-2013 19:21

Ik ga hem sowieso volgen, ben nieuwsgierig =)

02-02-2013 21:38

De eerste minuut van de trailer sprak me niet echt aan, en had de trailer dus bijna stop gezet/weg geklikt. Maar wat kwam na de eerste minuut, dat hielt me wel bij het verder kijken van de trailer. En het heeft mijn aandacht voor deze serie toch unlocked :)

07-02-2013 09:43

Ga het zeker een kans geven!

09-02-2013 21:54

Eerste afleveringen kijken kan geen kwaad, daarna kijken we wel verder ;)
Trailer sprak me niet echt aan.

10-02-2013 11:24

Klinkt als een plot van een film. Ben benieuwd hoe ze hier een (langlopende) serie van gaan maken.

25-02-2013 11:30

Leuk idee maar denk dat het net als The Event gaat mislukken, geef het half seizoen voordat de kijkcijfers droppen.

25-02-2013 12:14

Ik heb de eerste twee afleveringen gezien en ben niet onder de indruk. Zitten best wel veel foutjes in en er verhaal gaat te snel. Ze houden dit nooit een seizoen vol.
Voorbeeld van een fout:

spoiler (klik om te bekijken)

Denk niet dat deze serie het lang volhoud.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.