Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Sons of Anarchy

03-01-2013 22:44

Wauw. Ik ben verliefd op deze serie.

In mijn recensie van S04 gaf ik al aan dat deze serie echt per aflevering beter wordt, maar damn.. Net S05 afgekeken en ik ben er gewoon ziek van dat ik het nu weer heel lang zonder moet doen. In mijn opinie de beste serie op dit moment (ooit?)

04-01-2013 09:36

Sons of Anarchy is zeker een goede en leuke serie! Het vijfde seizoen was ook weer erg goed!
Het is altijd vervelend wanneer een seizoen is afgelopen maar geeft je wel weer ruimte om nieuwe series te ontdekken ;)
Of het DE beste serie is op dit moment ben ik niet zeker van want Breaking Bad seizoen 5 is ook erg goed maar het is zeker in van de betere.

04-01-2013 11:42

Ik ben het helemaal met je eens denman84! Ik ben ook een groot fan van Breaking Bad maar vind SOA nu toch echt beter! Ik kan ook niet wachten tot het weer begint! :D

04-01-2013 14:57

is het ook wat voor een meid als ik?

04-01-2013 16:01

Ik ben net in seizoen 2 bezig, dus ik heb nog ff 8-) Maar het is inderdaad een geweldige serie

04-01-2013 19:34

@Jessica: Ja! Zeker als je een beetje een zwak hebt voor stoere mannen met tattoo's en motoren ;-)

04-01-2013 20:18

Stoere mannen en motoren zijn wel leuk idd, tattoos niet haha, maar dan zal ik het zodra ik afgestudeerd ben even uitproberen =).

05-01-2013 11:48

@Jessica tuurlijk is het ook wat voor jou! Al is het alleen om die fantastische Charlie Dunham in de Hoofdrol die hij werkelijk waanzinnig goed speelt! En ook een lekker hapje is, maar de verhaallijnen zijn gewoon ijzersterk!

05-01-2013 12:21

@Chica43: haha oke, dan zal ik het zeker gaan proberen ;-)

09-04-2013 02:55

[quote]@Jessica tuurlijk is het ook wat voor jou! Al is het alleen om die fantastische Charlie Dunham in de Hoofdrol die hij werkelijk waanzinnig goed speelt! En ook een lekker hapje is, maar de verhaallijnen zijn gewoon ijzersterk![/quote]
Haha...dezelfe Charlie Dunham die ook Nathan Maloney speelde in Queer as Folk..toch ff wat anders dit he?? :) Maar SOA..echt een top serie...zelf voor een old biker als ik 8-)

18-07-2019 15:20

Hallo allemaal,

Heb vandaag seizoen 7 gekeken van deze geweldige serie SOA. Het is me alleen niet duidelijk wie nou de zwerfster is die in een paar afleveringen te zien is? Iemand een idee?

16-02-2020 15:54

Maar goed dat smaken verschillen, ik vind er helemaal geen ruk aan, acteer werk van Ron Perlman is naar mijn mening nooit om aan te zien ;)
Ieder zijn/haar meug natuurlijk!!!

10-03-2020 00:56

Hele goede serie, heb zover de eerste vijf seizoenen gezien, dus nog twee te gaan. Ron Perlman vind ik wel goed in deze serie (inderdaad, smaken verschillen, Gummibear), maar Kathy Segal vind ik ook een sterke rol spelen. Ben benieuwd hoe deze serie gaat eindigen.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.