Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Live Amerikaanse zenders kijken

02-01-2013 23:22

Ik ben een groot fan van tv-series en 1 hiervan is Fringe.
De laatste aflevering (ooit) is op 18 januari en deze wil ik graag live kijken.
Alleen weet ik niet hoe/waar en of hier een (goede) site voor is.

Alvast bedankt..

04-01-2013 11:47

Ik denk dat je m beter de volgende dag kan downloaden want live kijken daar heb je een satelliet voor nodig dacht ik!:D

28-01-2013 03:48

Jammer dat ik dit bericht nu pas zie joh... Is het uiteindelijk wel nog gelukt?

Ik kijk regelmatig 's nachts mijn series online, vind het wel zo gezellig Twitter aan dan kun je tegelijkertijd alle berichten van de cast lezen. Leuk!

Maar goed voor wie in het vervolg nog wat goede adresjes zoekt, hier een lijstje:

Stream2Watch
MyiPlayer
Live TV Cafe
TV PC

02-02-2013 14:08

Pluk de series ook gewoon de volgende dag van het internet af.
Dan kan ik de serie kijken als me kijk tijd vrij is.

29-05-2013 16:34

[quote]Jammer dat ik dit bericht nu pas zie joh... Is het uiteindelijk wel nog gelukt?

Ik kijk regelmatig 's nachts mijn series online, vind het wel zo gezellig Twitter aan dan kun je tegelijkertijd alle berichten van de cast lezen. Leuk!

Maar goed voor wie in het vervolg nog wat goede adresjes zoekt, hier een lijstje:

Stream2Watch
MyiPlayer
Live TV Cafe
TV PC[/quote]


Bedankt voor het lijstje met links! ik vind het namelijk ook super vet om series 's nachts te kijken, vooral als alles dadelijk weer begint. thanks!

29-05-2013 18:42

Die eerste link komen we meestal op zondagnacht samen (op de ABC pagina) tijdens OUAT dus is een erg gezellige chat kan ik je vertellen, maar de tweede link werkt over het algemeen het beste (kijk ik dus ook meestal) en heeft ook moderators die je om hulp kunt vragen als iets niet werkt. Dus die zou ik het meest aanbevelen.

Veel plezier!

13-01-2015 12:29

Hi hi, ik ben ook verslaafd aan series en vooral new girl en suits... Waar kan ik de seizoenen bekijken die nog niet op Netflix staan? Het liefst via m'n iPhone.

Groetjes Fenna

13-01-2015 17:19

Helaas heb ik geen links die goed te kijken zijn via de smartphone. Maar de laatste jaren gebruik ikzelf voornamelijk deze site Videobull om afleveringen van series te kijken. Binnen een uur na de Amerikaanse uitzending staan de links naar de afleveringen online!

16-01-2015 03:00

couchtuner.eu is een streaming site met bijna alle series die je kan vinden. Niet helemaal legaal natuurlijk, maar series episodes staan er vaak de volgende dag al op. Te bekijken met Mobiel, Tabloids en PC's natuurlijk

22-01-2015 22:25

cokeandpopcorn.ch en project free tv (ff googelen)

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.