Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Elementary (moderne "Sherlock Holmes")

14-12-2012 10:21

Ik ben gisteren op een redelijk nieuwe serie gestuit genaamd "Elementary" , een moderne versie van Sherlock Holmes die zich afspeelt in NY.
Met Lucy Liu als "Watson".
Zeker de moeite waard als je van crime series houdt! Vleugje humor hier en daar dus een absolute aanrader!:D

14-12-2012 15:47

Hoe is die vergeleken tov de serie Sherlock?

En zie dat jordin chase (uit dexter) holmes speelt, stoer:)

15-12-2012 13:08

ikzelf ben na tien minuten in de eerste aflevering afgehaakt, kan niet wennen aan de vrouwelijke watson. Niks tipt aan de BBC Sherlock.

16-12-2012 10:11

@henewie

Ik dacht dat Sherlock door Johnny Lee Miller werd gespeeld....
Ik vind deze serie beter dan die van de BBC en niet echt vergelijkbaar (Engelse series vind ik altijd wat stijfjes)met die uit Amerika!

@ Jessica
Ik zou het zeker nog een kans geven want hij wordt echt leuk!

16-12-2012 11:41

Ik heb ook beide gezien en de Engelse vindt ik beter maar het is eigenlijk ook weer niet te vergelijken. Elementary wordt wel per aflevering beter, ik zou zeggen geef het nog een kans...

17-12-2012 11:28

Hij wordt idd per afl. steeds beter en het is eigenlijk een heel ander concept dan de engelse versie, Watson (Lucy Lui) is eigenlijk een arts en is een maatje voor Sherlock omdat ie aan de drugs verslaafd was geweest en Watson blijf 24/7 in zijn buurt zodat ie niet terugvalt! En ik vind het ook erg veel weg hebben van Lie to Me met Tim Roth!

17-12-2012 12:05

@chica43 johnny lee miller speelt natuurlijk jordin chase;)

04-01-2013 11:46

@henewie,
Ja suf ben ik hé? haha Ik heb Six feet under nooit gekeken dus vandaar!;)
Ik baal nu wel een beetje dat ik alle afl al gezien heb omdat het in NL binnenkort wordt uitgezonden en dan heb ik alles al gezien!

07-01-2013 17:20

Daar moet ik maar eens aan beginnen (:

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.