Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Arrow

01-10-2014 20:59

Ik ben net aan seizoen 1 begonnen, ben momenteel bij aflevering 9. Ik zal dus niet al te veel van jullie reacties lezen, haha. Maar ik moet zeggen dat ik het tot nu toe een hele leuke serie vind! :D

07-12-2014 13:27

Wat vonden jullie van de cross-overs?
Ik ben zelf nog niet begonnen aan The Flash maar heb wel de cross-over gezien. Beide waren erg goed!

Misschien dat het toch maar tijd word dat ik moet gaan beginnen met The Flash vanaf het begin.

08-12-2014 19:22

Ik zal wel de enige zijn, maar ik vind The Flash sterker zonder Arrow (ook al vind ik die serie ook goed). The Flash is echt vet goed en leuk :D

15-12-2014 13:00

Ik vind zowel Arrow als The Flash leuke en spannende series. Maar the Arrow is een wat serieuzere serie dan the The Flash. The begin tune is al wat vrolijker...

23-12-2014 20:37

Wauw wat een cliffhanger van Arrow! Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen in afl. 10....

28-12-2014 10:09

Ja inderdaad zat echt op het puntje van mijn stoel, en had zoiets van WTF!!!!

27-06-2022 17:13

De serie Arrow vond ik helemaal niks aan!
Er werd wel geschreven dat hij beter is dan Hawkeye?Nou mooi niet!

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.