Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!
Pretty Little Liars? Leuk?
05-11-2012 07:49
Hellloo!!
Ik ben benieuwd naar deze serie, zit er ook wel wat spanning in of is het eigenlijk hetzelfde als Gossip Girl?
Gr. Ilona
05-11-2012 17:09
Pretty Little Liars is een must see ;-). Ik vind het superspannend =). Het is zeker niet hetzelfde als Gossip Girl, Pretty Little Liars is veel spannender. Alles draait om de mysterieuze verdwijning van Alison en wie de geheimzinnig -A is. Ik en vele anderen met mij zouden het aanraden!
06-11-2012 06:55
Thanx JessicaD, ik heb vanacht bijna de hele eerste serie kunnen downloaden (ging zoooo langzaam) en ik hoef nog maar 3% dus morgen ga ik er aan beginnen.
Gisteren de eerste 6 afl van Damages gezien, ook erg goed!
Oh ja die nieuwsgroepen waar jij het wel s over heb dan kijk je zeker online? Ik kan niet online kijken want dan kan ik niet lekker op de bank hangen
Maar hoe werkt dat precies?
Alvast bedankt!
06-11-2012 08:46
Nee het is niet online. Ik zal straks even kijken of ik sites kan vinden waar het goed op uitgelegd wordt. Mijn vriend heeft het voor mij ingesteld allemaal dus ik weet er het fijne niet precies van verder. In een andere forum post wordt ook gesproken over download programma's. Misschien kun je daar ook nog even kijken/vragen.
06-11-2012 09:32
Op deze link vindt je uitleg over wat nieuwsgroepen is: http://www.binaries4all.nl/beginners/
De nieuwsreader die ik gebruik vind je hier: http://sabnzbd.org/ (uitleg vind je hier: http://www.binaries4all.nl/nieuwsreaders/ )
Het programma wat ik voor de meeste downloads (ook films/spelletjes) gebruik is: http://www.spot-net.nl/
Maar voor series gebruik ik meestal: http://sickbeard.com/(maar volgens mij ligt het er momenteel even uit want kan momenteel daarvandaan geen series downloaden)
08-11-2012 07:57
Hi Jessica,
Nou ik heb gekeken maar ik snap er geen hol van haha, mssn kan mijn broer het een keer uitleggen want meestal als je het eenmaal weet is er niks aan. Maar ik ben vreselijk in het lezen van gebruikaanwijzingen......, geen geduld etc.
Ben trouwens bij afl 8 Z1, maar ik zit er goed in, heb alleen op "Pinterest" en spoiler gelezen en heeft één of andere sufferd geschreven wie A is.....en natuurlijk las ik dat per ongeluk....bleh vind ik zoooo stom van mensen als ze dat doen!!
Fijne dag!
08-11-2012 08:32
Er is nog genoeg wat je dan niet weet hoor . Er zijn zooooveeel twists in deze serie en ook zoveel speculaties op het internet. Ik zou er niet teveel over opzoeken, de serie is veel spannender als je het ontdekt door het gewoon te kijken =).
Jij ook een fijne dag!
08-11-2012 09:04
Ik kwam het ook per ongeluk tegen op Pinterest (wilde ff een foto toevoegen op één van mijn Boards) en toen zag ik die comment staan.....Helaas!!
Maar ik zoek ook verder niks op want dan heb je idd kans dat je dingen tegenkomt die je nog niet wilt zien!
Vanmiddag ga ik weer lekker verder kijken!
08-11-2012 17:45
Dan heb je vast een leuke middag gehad =)
09-11-2012 08:45
Ja was héérlijk!! Ga vanacht seizoen 2 downloaden
Wat ben jij nu aan het volgen?
Groetjes
09-11-2012 19:56
Haha, dan vraag je me ook wat. Ik kijk ontzettend veel op dit moment. Wel allemaal series die op dit moment ook in Amerika op tv zijn.
Hierbij mijn lijstje van wat ik deze maand volg
- The Vampire Diaries
- Once Upon a Time
- Revenge
- 90210
- Partners
- Gossip Girl
- Revolution
- Arrow
- Supernatural
- Suburgatory
- Nashville
- Chicago Fire
- Glee
- Hart of Dixie
- Ben and Kate
- New Girl
- The New Normal
- Emily Owens M.D.
16-11-2012 09:42
Ik ben bijna aan het einde van seizoen 1, ik vind het soms een beetje voorspelbaar dat ze elke keer de verkeerde mensen verdenken die zich voordoet als A., maar ik zal nog even verder kijken of het mij nog kan vasthouden!
Ik ben door al mijn favoriete series heen...., wil weer een nieuwe goeie ontdekken maar ik ben nogal een zeikerd (geen high-school meer, humor of vampieren enz.)
Heb jij Boardwalk Empire al eens gezien? Schijnt goed te zijn....
Prettig weekend!!
Groetjes Iloon
16-11-2012 17:33
Nee, denk niet dat Boardwalk Empire wel echt een serie voor mij is. En daarnaast kijk ik al te veel andere haha.
Fijn weekend!
06-12-2012 08:53
Nou ik ben er voorlopig ff klaar mee! Heb nu seizoen 2 af en vind het een beetje langdradig worden....
06-12-2012 22:12
zo nu en dan moet je ook even afwisselen met andere series ;-)
08-06-2013 09:19
jaaaaaaaaaaa pretty little liars is leuk! hihi beetje afwisseling van anders serie is niet verkeerd
. Ik heb nu bijna seizoen 1 afgekeken. Daarna spring ik weer over op naar andere serie.
09-06-2013 23:45
Jaaaaa, pretty little liars is geweldig! dinsdag komt de nieuwe eindelijk weer en ik zit mooi om 2uur 's nachts voor mijn laptop
16-07-2013 07:08
wat ik erg vreemd vind, is dat ze 16 jaar zijn??? en toch nachten weg blijven. typisch amerikaans???? de ouders kijken er weinig naar om engaan hele weekende weg en laten ze alleen, erg raar, en hebben ze geen verstand???? ik bediel al (ik ben bij afl.2 van pretty little liars) denken ze niet na?? hoe kan het dat iemand ALLES waar je ook bent>van je weet???? microfoontjes??? camera/s .. niemand die op dat idee komt????.. maar is wel een wat spannende serie. dus ik kijk stug door. hahah
16-07-2013 18:27
was dus gister geeindigd, dat de psych wist wie A was, en de meiden toen naar haar kantoor gingen.. ze is dus verdwenen, en dat was afl.11, afl.12 zijn ze ineens op een avond halloween vordat alison verdween en is alison ook van de partij. 13 is dat ze gearresteert zijn????? pfff begint wel erg raar te worden.
ook die ouders snap ik geen draad van... hoe denken jullie er eigenlijk over?????
17-07-2013 13:35
oke heb de hele serie verwijderd, mona zit er diep in, en de agenten die zijn dood, wordt me allemaal een beetje te... dus have fun voor wie doorzet...
03-10-2013 10:21
Ik ben juist begonnen met het kijken van de serie, en ik vind het een aanrader! Ik ben alleen nog niet heel ver, haha.
09-10-2013 20:03
Pretty Little Liars volg ik al vanaf het begin maar het is een haat/liefde verhouding.
Ik vind het errrrg lang duren en vooral ook heel frustrerend dat er zo weinig echte antwoorden worden gegeven. Soms word je weer even op het verkeerde been gebracht of denk je dat er eindelijk een duidelijk antwoord is maar blijkt het toch weer net iets anders te zijn. Tevens blijft het om die rede juist wel een serie die ik blijf kijken (ook al vind ik het frustrerend) omdat ik wel wil weten hoe het afloopt.
15-11-2013 09:59
Ik heb Pretty Little Liars gevolgd en moet eerlijk zeggen dat het makkelijk te volgen is. Ik kan niet wachten tot de nieuwe afleveringen te zien zijn. Het verhaal is in het begin even wennen, maar zolang je ze achter elkaar gaat kijken begint het duidelijk te worden. Er wordt vaak teruggeblik naar het verleden van de meiden. Hoe bepaalde dingen zijn begonnen. Het is een goed verhaal. Alleen het einde is een beetje vreemd.. voor de gene die hier nog niet zijn hou ik het even geheim. Elke keer denk je dat je weet wie het is vrienden worden vijanden en vijanden worden vrienden.
xoxo
19-11-2014 20:03
Heel erg leuke serie.Mijn moeder en ik volgen het.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.