Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!
Damages
04-11-2012 08:21
Ik ben gisteren begonnen aan Damages met Glenn Close, iemand hier al wat afl gezien? Ik moet er nog een beetje inkomen denk ik.....![]()
04-11-2012 18:46
Ik heb alle seasons gezien van deze serie.
Soms spannend en boeiend. Dan weer een anti climax soms teleur gesteld.
En naar mijn smaak veel teveel flash (backs).
Maar de serie weet je dan toch op een bepaalde manier te bewegen om
de volgende aflevering te kijken.
Dit komt natuurlijk door de gedachte die je ontwikkeld bij het kijken
naar deze serie, Wie en Wanneer pakken ze "DIE BITCH"
Het gevoel ik moet er nog een beetje inkomen is tijdens alle seizoenen bij mij in ieder geval blijven bestaan.
mvg Number1 (thijs)
04-11-2012 20:41
Hai Thijs,
Thanx voor je response, ik ga toch nog maar verder met wat afl. kijken want ik wil idd "dat loeder" wel zien instortten!!![]()
Dat vind ik dan weer zo héérlijk aan de serie "Revenge", dat vond ik genieten meteen van de "getgo"!!
KickAsstorents lag op zn gat vandaag dus ik kon niet verder downloaden, héél irritant. Weet verder alleen Isohunt en die heeft zo vaak Rar bestanden dat ik daar al niet eens meer kijk. Jij nog tips?
Groetjes Ilona
04-11-2012 21:29
probeer deze maar kopiëren en plakken
http://campeche.zapto.org/
of deze
http://malaysiabay.org:6081/
en voor subs deze
http://www.bierdopje.com/
gr thijs
05-11-2012 07:34
Hé Thijs!
Super bedankt ga het meteen proberen!![]()
Ik hoef gelukkig geen subs want ik vind het op die manier toch leuker, het is af en toe zooo slecht vertaald en ik heb er gelukkig geen moeite mee dus dan zijn er ook heel wat meer Torrents om te downloaden zodra ze uitkomen!
Thanx!!![]()
Oh btw, als je al bij seizoen 5 bent en ze hebben die "Bitch" nog niet ontmaskerd......
hehe
05-11-2012 08:34
WHOEAAAAA![]()
![]()
![]()
Ik heb net bij "Campeche.zapto.org, gekeken en dan komt gewoon "Piratebay" tevoorschijn!!
Wat geweldig!!
Ik heb nu via een "magnet" (1clickdownloader)ff iets geprobeerd en het werkt prima!!![]()
Weet je ook of ik ook de directe torrent kan downloaden of zijn het alleen magnet torrents?
Nou ja iig super bedankt Thijs!
05-11-2012 09:44
graag gedaan
de malysia bay is ook the pirate bay.
alles hebben ze omgezet in magnet geen gewone torrents meer.
loopt perfect duurt soms alleen iets langer.
mvg thijs
05-11-2012 10:32
Oh oké dan hoef ik dus ook niet iLivd te downloaden (lukte dus ook niet) want die magnet torrents gaat toch via 1clickdownloader.
Dat het wat langer duurt geeft niet als het maar lukt! Dan doe ik het gewoon s'nachts (een hele serie bijvoorbeeld) dan is ie meestal s'ochtends klaar!
![]()
05-11-2012 10:51
http://www.utorrent.com/intl/nl/
deze torrentdownloader werkt perfect met magnet links
gr thijs
06-11-2012 07:00
Hai Thijs,
Nou ik heb Utorrent gisteren geïnstalleerd en het is idd net iets overzichterlijker dan 1click, wel ben ik al bijna 12 uur pretty little liars season 1 aan het downloaden en moet nog 3% maar my god wat gaat dat langzaam, heb m nu maar ff stop gezet anders werkt mn pc zo traag.
Is dat met alle magnet links zo? Ik snap er soms niks van, ook niet bij torrents, dan staat er 15 seeders en 3 leechers en dan gaat 1 afl heel snel, en die serie gisteren stonden er veel hogere aantallen seeders & Leechers en dan gaat het toch nog heel langzaam, hoe zit dat?
Gr. Ilona
06-11-2012 08:12
hi ilona,
of een bestand snel of langzaam binnenkomt kan verschillende oorzaken hebben.
natuurlijk is het afhankelijk van hoeveel seeders en peers er zijn,
en met hoeveel moet men delen.
dan de trage pc, is de pc zelf traag of je I.E. en dus internet zelf tijdens het downloaden.
als dat laatste het geval is moet je maximale download limits lager instellen bij de Utorrent.
dat doe je door op het icoontje in de werkbalk (rechtsonder) met de rechtermuisknop te klikken en dan je download- en upload limits in te stellen. Natuurlijk is de snelheid van jou internet provider cq jou abonnement ook van groot belang.
meestal staan er nog tig programmas te draaien op de pc wat hier en daar dingetjes wegsnoepen.
denk aan bv msn, facebook enz.
als de pc zelf traag is/wordt dan staan teveel apps te draaien of jou pc is aan een grondige opruimbeurt toe.
mvg thijs
06-11-2012 09:34
Hi Thijs,
Mijn pc is de laatste tijd wel wat trager maar ik gebruik eigenlijk weinig apps en als ik download zijn al mijn tabbladen gesloten, als ik bijv. Revenge download (nieuwe afl) dan is ie binnen 10 min. klaar! Mijn pc heeft idd wel een opschoon beurtje nodig met onnodige programma's, ik zal mijn max. limits even aanpassen en kijken of het zo wat sneller gaat, maar bij Pretty little liars was zowel de torrent als de magnet link erg langzaam, maar hij is ook al vrij oud die file dus mssn dat het daar aan ligt?
Thanx voor de info!
Groetjes! Iloon![]()
06-11-2012 09:48
Hai Thijs,
Gebruik jij wel eens "nieuwsgroepen"? Ik had er echt nog nooit van gehoord, maar hoorde er hier pas van via JessicaD, Ik heb net even geprobeerd er iets van te snappen maar ik denk dat ik het toch maar gewoon bij torrents hou...
Of is het echt heel makkelijk....(als je het eenmaal doorheb?)![]()
Gr. Iloon
06-11-2012 19:33
@ chica43,
Kan je op KickAsstorents gratis series downloaden? Ook met ondertitels erbij?
Groetjes,
MM
07-11-2012 09:05
@MM
Ja daar kan je gratis series downloaden, alleen de nieuwste afl of series die zijn meestal niet ondertiteld.
Ik kijk zelf liever zonder ondertiteling.
Misschien kan je het bij Malaysiabay.org proberen?
Groetjes
Ilona
08-11-2012 21:13
@Ilona,
Bedankt voor de tip! Ik heb net geprobeerd om Pretty Little Liars te downloaden van malaysiabay.org. Ik ken hier niet zo veel van! ik krijg nu een hele lijst mapjes die gedownload zijn, maar ik heb geen idee hoe ik de afleveringen nu kan afspelen.. Kan jij me verder helpen?
Groetjes,
09-11-2012 07:49
hi M_M
dat zijn winrar bestanden en die moet je gewoon uitpakken met de winrar.
op het eerste bestand gaan staan 1x linkermuis en dan rechtermuis klik en dan krijg een lijst met de mogelijkheden dan kies je extract here. dan krijg je een tabbladje met hoever het uitpakken gevorderd is is die klaar en zie, daar staat in die lijst jou film of aflevering.
ff knippen in andere map plakken en de winrar bestanden weggooien.
je moet natuurlijk wel winrar op je pc hebben staan.
hier de link voor het downloaden van winrar.
http://www.filehippo.com/search?q=winrar
Ave thijs
09-11-2012 08:41
@Thijs
Bedankt dat je het ff uitlegd.
@MM
Ik download zelf altijd alleen de "avi" bestanden, en die zet ik later op een usb-stick zodat ik ze op tv kan kijken, als je de Mp4 bestanden download (staat meestal x264 achter) dan is dat voor een kleiner apparaat zoals een ipad of telefoon, weet er zelf ook niet zo héél veel van af dus je kan het beste het even aan Thijs vragen, die heeft mij ook geholpen met het vinden van M-bay!!
En rar bestanden kan je beter helemaal niet downloaden!
Succes!
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.